Aditro Logistics söker nu en social helpdesk tekniker i Örebro!
Aditro Logistics Staffing AB / Supportteknikerjobb / Örebro
2019-11-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Aditro Logistics söker nu en social helpdesk tekniker i Örebro!" (publicerad 2019-11-11) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro Logistics Staffing AB i Örebro,
Lindesberg,
Arboga,
Vingåker,
Kungsör eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-11-07Om företagetGenom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se
Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.
Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.
ArbetsuppgifterVi på Aditro Logistics söker nu en duktig och social service desk IT-tekniker i Örebro för vår kunds räkning. I rollen som helpdesk tekniker kommer du att bevaka inkommande ärenden och se till att användaren får svar så fort som möjligt. Du kommer att supportera användare främst via mail, telefon och fjärrstyrning men "på plats-support" kan också förekomma. Utöver det kommer du att registrera alla ärenden i systemet, fastställa ärendets "kategori" samt dokumentera fel och eventuell lösning på felen.
ProfilSom person är du social, prestigelös och serviceinriktad. Du tycker om att hjälpa människor och har lätt för att ge tydliga instruktioner. Det är speciellt viktigt att du är pedagogisk i ditt sätt att förklara IT/teknik-relaterade ärenden.
Vi ser gärna att du har minst 6 månaders erfarenhet av att ge teknisk support i telefon eller motsvarande kompetens. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska.
Det är även meriterande om du har kompetens i nedansystem:
• Microsoft-Plattformar, AD hantering, Windows klientoperativsystem.
• Skall kunna avhjälpa fel och/eller ge en felanalys för applikationer såsom Office 365, Office-paketet, Outlook, Chrome, Microsoft Edge samt andra vanliga på arbetsplatser förekommande applikationer.
• Erfarenheter och kunskaper inom OSX
Passar beskrivningen in på dig? Välkommen att skicka in din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAditro Logistics Staffing AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1106".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Aditro Logistics Staffing AB (org.nr 556920-3689),
http://aditrologistics.se/ Jobbnummer 4946186
Observera att sista ansökningsdag har passerat.