Addskills söker Account Manager till Göteborg
ISS Facility Services AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ISS Facility Services AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Addskills utökar sin personalstyrka. Som ett led i denna expansion anställer vi en Account Manager till vår försäljningsorganisation i Göteborg.
Account Manager till Göteborg
Inom säljorganisationen arbetar vi mycket nära varandra för kompetensöverföring och kvalitetssäkring och det är därför viktigt att du är van att arbeta i grupp, där din roll är att hantera affärsdialogen med befintliga och nya kunder. Vidare är det viktigt att du uppskattar att bearbeta nya kunder, främst genom de olika kampanjer och aktiviteter vi arbetar med. Resultatet blir ett intressant säljarbete med en naturlig mix av befintliga kunder och nya affärsmöjligheter som du skapar. För att lyckas är det viktigt att du hela tiden har kundens bästa i fokus och att du har ett affärsmässigt förhållningssätt i alla lägen. Du driver försäljningsarbetet från första kontakt till avslut. Det kräver analytisk förmåga och förmåga att genomföra behovsanalyser.
Känner du att du passar i en dynamisk organisation som är under ständig utveckling där det finns stort utvecklingspotential och där du som individ får ett stort utrymme? Är du lyhörd och tycker om att arbeta med människor? Kan du lyssna, kommunicera och övertyga på ett konstruktivt sätt? Då är du den vi söker!
Vad kan vi erbjuda dig?
• Karriärmöjligheter i ett starkt växande företag.
• Stöd i form av marknadens bästa IT utbildningar och kursledare.
• Som kompetensbolag har vi fokus på personlig utveckling.
Erfarenhet och personlighet
• Du är affärsmässig, förstår och tillämpar affärsmässiga principer på bästa sätt.
• Du tar initiativ och fattar snabba beslut, sätter igång aktiviteter och uppnår resultat.
• Du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. Skapar kontakter och underhåller relationer.
• Du är en resultatorienterad och självgående person som tar ansvar för din uppgift.
• Du har en utpräglad servicekänsla och är mån om att ta hand om, vårda och utveckla såväl befintliga som nya kunder.
Din kompetens
• Du är en driven person som sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem.
• Du har fokus på kostnader, intäkter, vinst och vad som kan ge störst avkastning för dina kunder och för det bolag du representerar.
• Du är självgående, tar ansvar för din uppgift och strukturerar själv det angreppsätt du driver dina processer vidare på.
• Du förblir motiverad och effektiv trots eventuella bakslag och besvikelser.
• Du är uthållig arbetar till dess projekt är avslutade eller resultat uppnådda
• Du är vad vid muntlig framställning, och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift.
• Du triggas av att tala inför både små och stora grupper med engagemang och tydlighet i budskapet.
Bakgrund
• Du har dokumenterad försäljningserfarenhet, gärna från utbildningsbranschen eller erfarenhet av att sälja konsulttjänster eller motsvarande.
• Högskoleutbildning är önskvärt men inte ett krav.
Publiceringsdatum2011-02-22ErsättningAddskills erbjuder en bra, marknadsmässig lön, bestående av fast + rörlig lön.
För ytterligare information se
www.addskills.se.I denna rekrytering samarbetar Addskills med ISS Mayday. Ansök idag, intervjuer sker löpande. För att söka tjänsten gå in på
www.mayday.se. Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten. Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt. Sista ansökningsdag 15 mars 2011. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagISS FACILITY SERVICES AB
AdressISS FACILITY SERVICES AB
40439 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan
KontaktuppgifterTelefonnummer: 020-155 155
Jobbnummer 857997
Observera att sista ansökningsdag har passerat.