Account Manager till Ryska Posten Bemanning

Ryska Posten Bemanning / Säljarjobb / Stockholm
2017-11-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager till Ryska Posten Bemanning" (publicerad 2019-05-08) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning är en ung och hungrig organisation med drivna och sociala hjältar som alltid går en extra mil för att få kunderna nöjda. Vi har kontor i Stockholm och Göteborg. Vi arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor, ekonomi och administration och riktar oss mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Efterfrågan på bemanning ökar ständigt och också kraven på högklassig leverans. Vi på Ryska Posten Bemanning söker nu efter en säljtalang till vårt livfulla kontor beläget på Gärdet i Stockholm. Du kommer att bli en del av vårt drivna säljteam och ansvara för hela säljprocessen vilket innebär att leta leads, skapa kontakter genom möten och följa upp affärer. Du arbetar även nära flera erfarna rekryterare på vår leveransavdelning för att kunna presentera bästa möjliga kandidater till dina kunder.

Publiceringsdatum
2017-11-02

Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med hela säljprocessen med att identifiera affärsmöjligheter samt vårda befintliga kundrelationer. Arbetsuppgifter består av

• Prospektering
• Boka och genomföra kundmöten
• Skräddarsy lösningar och arbeta aktivt med att alltid ha nöjda kunder i din kundstock

VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som är orädd, trygg och har ett jävlar anamma. Du brinner för försäljning, människor och relationer och älskar att möta nya människor. Du är kreativ, personlig och har ett stort hjärta. Vidare är det viktigt att du är strukturerad, lösningsorienterad samt extremt målmedveten. Du ska tycka om att arbeta mot högt uppsatta mål och drivas av att ständigt förbättra och utveckla både dig själv och verksamheten du arbetar i. Du har förståelse för affärer och företagsbehov. Du har flerårig erfarenhet från sälj- och servicebranschen och har troligtvis arbetat med någon form av tjänsteförsäljning. Erfarenhet från bemanningsbranschen är starkt meriterande och en bakgrund inom kontorsservice är ett plus.

För att lyckas i rollen bör du trivas i en entreprenöriell miljö. Du är självgående, initiativtagande och ger mycket energi.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Personlig lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3781961

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: