Account Manager till Helsingborg
Office Management / Säljarjobb / Helsingborg
2018-12-06
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager till Helsingborg" (publicerad 2019-03-07) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Helsingborg,
Malmö,
Göteborg,
Lidköping,
Linköping eller i
hela Sverige Hej,
Jag heter Marcus Nordströmoch jobbar som Sales Director på Office Management i Helsingborg. Vi har funnits i 25 år och idag hjälper vi8000 företag i norden medtjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Tack vare våra470 medarbetar är vi en stark aktör på den nordiska marknaden och omsätter 1,4 miljarder SEK.
Vi är otroligt stolta men aldrig nöjda -därför söker jag nu en ny Account Managermed erfarenhet frånB2B-försäljning till mitt team, för att tillsammans nå nya höjder!
Publiceringsdatum2018-12-06Dina arbetsuppgifterSom Account Manager inom dokumenthantering hos oss tar du över en befintlig kundstock, där du förvaltar och utvecklar samarbetet med kunderna. Du ansvarar själv för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund. Primära arbetsuppgifter:
• Vårda och stärka samarbetet med befintliga kunder
• Utöka din kundstock med nya kunder
• Agera produktspecialist och expert inom våra dokumenthanterings-lösningar gentemot kunder - Läs mer om våra lösningar här:
https://www.officemanagement.s... (
https://www.officemanagement.se/produkter--tjanster/dokumenthantering/)• Utveckla och sprida mer kompetens inom området internt
Vi erbjuder
• Fast lön + rörlig del
• Rikslunchkort
• Interna och externa utbildningar
• Goda utvecklingsmöjligheter med tydliga karriärvägar
• Säljresor, kickoffer och fantastiska kollegor!
Erfarenhet och Personliga egenskaper
Vi söker dig som har minst två årserfarenhet av B2B-försäljning, meriterande är om du har erfarenhet från branschen.Det är viktigt att du har stort affärsfokus och är en riktigt duktig relationsbyggare som kunder får förtroende för.
Vidare är du engagerad och driven där du tar ett stort eget ansvar och bidrar till kontorets starka laganda. Vi vill att du har fokus på din karriär och att du har som mål att utvecklas inom försäljningsyrket. Du ärtävlingsinriktad och vi ser gärna att du utövatnågon lagidrott. Tjänsten kräver körkort.
Start:Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.
Har du frågor kan du kontakta mig, Marcus Nordströmpå010-858 50 24.
Jag ser fram emotdin ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Florettgatan 29B
25467 Helsingborg
KontorsadressFlorettgatan 29B, Helsingborg
Jobbnummer 4496009
Observera att sista ansökningsdag har passerat.