Account Manager Med Servicefokus Till Axon Profil
Ryska Posten Bemanning / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för Axon Profils räkning en Account Manager som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering inom varierande områden. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
I rollen som Account Manager på Axon Profil strävar du efter en långsiktig relation med de kunder du arbetar med. Det innebär att du har ansvar för att utveckla samarbetet med befintliga kunder genom bästa möjliga service och med syfte att alltid bygga goda relationer. Kunderna vänder sig till dig och på ett trevligt sätt tar du emot inkommande samtal och besvarar förfrågningar. Tjänsten förutsätter ett gott affärssinne och en förmåga att överträffa kundernas förväntningar samt mycket eget ansvar, kreativitet och problemlösning. Axon Profil är ett ungt dynamiskt företag som sitter i härliga lokaler i Vasastan i centrala Stockholm.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och Axon Profils önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss.
Publiceringsdatum2018-09-26ArbetsuppgifterSom Account Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Spela en viktig roll i säljverksamheten genom att bygga långsiktiga relationer med företagets kunder och leverantörer
• Bistå kunderna med service i form av offerter och professionellt stöd för eventuella framtida behov
• Vara kundens kontakt under hela orderprocessen
• Föra fortlöpande dialog med våra leverantörer i Sverige och utomlands
VI SÖKER DIG SOM
• Har en kundorienterad och serviceinriktad approach. Hög kvalitet är något som värderas högt då målsättningen är att alltid ge kunden den bästa service
• Är glad, positiv och ambitiös som person med en riktig "go-anda"
• Inspireras av högt tempo och vågar ta plats och egna initiativ
• Har ett välutvecklat språk i tal och skrift och bör även behärska engelska väl
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Unger
emma.unger@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4367951
Observera att sista ansökningsdag har passerat.