Account Manager inom Facility Management
Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Göteborg
2020-09-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Account Manager inom Facility Management" (publicerad 2020-09-14) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Göteborg,
Helsingborg,
Linköping,
Lund,
Malmö eller i
hela Sverige Hej!
Jag heter Vincent och jag jobbar som Sales Manager inom vårt område Facility Management i Göteborg. Vi arbetar med helhetslösningar inom kontor vilket gör detta till ett brett och spännande område. Vi är ett tight team med högt i tak som präglas av gemenskap och framgång. Nu söker vi en ny fantastisk Account Manager som vill vara med på vår resa framåt!
Vad ingår i rollen som FM-säljare hos oss?
Vi på Facility Management förser våra kunder med helhetslösningar. I produktportföljen hittar du tex städtjänst, bemanning, kaffemaskiner, mat på jobbet, växtinredning, kläd- och mattvätt samt mycket mer!
I denna rollen söker vi någon som både kan handskas med befintliga kunder som att lyfta luren och fånga in nya affärer. I dagsläget har vi en bred kundstock där du får förmånen att agera relationsbyggare samt ansvara över merförsäljning. Du är även ansvarig för hela försäljningsprocessen från första kontakt till avtalsskrivning med kund.
Vem är du?
Office Management präglas av gemenskap samt respekt och är en arbetsplats med högt i tak. Du kommer ha en vardag med många sociala kontakter och ett högt arbetstempo. Det är viktigt att du besitter ett stort affärsfokus och är en relationsbyggare som kunder lätt får förtroende för.
Här trivs du som är driven och engagerad. Du beskriver dig själv som positiv, lojal och ansvarstagande. Vi söker en person som vill vara med och påverka sitt och vårt arbetssätt för att kunna leverera en kundvård i världsklass.
Publiceringsdatum2020-09-03Kvalifikationer 1-2 års erfarenhet av B2B-försäljning.
Behärska Svenska och Engelska i tal och skrift
Körkort
Vad erbjuder vi?
• Fast lön + provision
• Interna och externa utbildningar
• Säljresor, kickoffer och fantastiska kollegor!
• Rikslunchkort + förmånsportalen Benify
• Great Place To Work-certiferad arbetsplats 2020
Om Office Management
I 25 år har Office Management hjälpt kunder att underlätta sin vardag genom vår leverans av tjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Hos oss så kommer du få vara med och bidra till vår framgångsresa inom Facility Management. I övrigt erbjuder vi bland annat interna & externa utbildningar, kontinuerlig träning, utveckling och ett coachande ledarskap av närvarande ledare. Här jobbar vi efter våra starka värderingar True Commitment, Great Together, Always Improve.
Här kan du titta på en kort film och lära dig mer om vår avdelning:
https://www.officemanagement.se/produkter--tjanster/facility-management/Start: Hösten 2020, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Har du frågor kan du kontakta mig, Vincent Jägard på
Vincent.Jagard@officemanagement.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-02-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management Document Solution AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371),
http://www.officemanagement.se/ Arbetsplats Office Management
Jobbnummer 5344962
Observera att sista ansökningsdag har passerat.