Access Point Support Representative (Fältkooordinator)
UPS / Säljarjobb / Göteborg
2015-12-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Access Point Support Representative (Fältkooordinator)" (publicerad 2017-09-04) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos UPS i Göteborg,
Mölndal,
Borås,
Jönköping,
Helsingborg eller i
hela Sverige UPS (NYSE:UPS) is a global leader in logistics, offering a broad range of solutions including the transportation of packages and freight, the facilitation of international trade, and the deployment of advanced technology to more efficiently manage the world of business. Headquartered in Atlanta, UPS serves more than 220 countries and territories worldwide. The company can be found on the Web at
www.UPS.com and its corporate blog can be found at blog.ups.com. To get UPS news direct, visit
www.pressroom.ups.com2016 lanserar UPS tjänsten UPS Access Point som erbjuder praktiska leveransalternativ till e-konsumenter. Tjänsten gör det möjligt för konsumenterna att få varor levererade till utlämningsställen (t.ex. närbutik, bensinstation), nära hemmet istället för att vänta på hemleverans. Som en del av denna nya tjänst rekryterar vi nu Access Point Support Representatives (fältkoordinatorer) med bas i Stockholm och Göteborg.
Som APSR kommer du att ansvara för rekrytering, utbildning och förvaltning av cirka 120 utlämningsplatser (Access Points). Du kommer att vara fältbaserad och rapportera till Acess Point Support Team Leader. Du kommer att ansvara för ett geografiskt område som består av antingen mellersta Sverige/Helsingfors eller södra Sverige/ Oslo.
Huvudsakliga ansvarsområden:
• Identifiera lämpliga Access Points i ditt område
• Sälja in fördelarna med att vara en av UPS Access Points till tänkbara butiksägare
• Säkra kontraktet med butiksägare som vill agera Access Point för UPS
• Utbilda Access Point-personalen
• Hantera Access Point-nätverket och besöka utlämningsplatserna kvartalsvis
• Bevaka resultaten för våra Access Points
• Diskutera och lösa eventuella problem med resultat eller drift
• Stödja BackOffice-teamet
• Samarbeta med lokala UPS-center för att optimera användningen av våra Access Points
Kvalifikationer & Personliga egenskaper:
• Kan arbeta självständigt och motivera sig själv
• Entreprenörsmässig, entusiastisk inför nya koncept, uthållig och självsäker
• Har kunskaper om försäljningstekniker
• Har en förmåga att snabbt bygga relationer
• Kundorienterad
• Praktisk och resultatorienterad
• Positiv
• Organiserad med förmåga att prioritera
• Kunskaper i MS Office
• Kompetent att hantera ny teknik (Access Point-terminalen)
• Goda kunskaper i engelska och svenska, både i tal och skrift
• Körkort - tjänsteresor förekommer med tjänstebil
Kunskaper i nordiska språk är meriterande.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med provanställning på 6 månader, 40 tim/veckan. Arbetstiden kan variera och obekväma arbetstider kan förekomma för att kunna möta verksamhetens behov, där av värdesätter vi flexibilitet.
Vänligen observera att vi begär in uttdrag ur polisens belastningsregister innan anställning.
Välkommen med din ansökan senast den 18 december 2015.
Varaktighet, arbetstid
Heltid -
Publiceringsdatum2015-12-08ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagUPS
AdressUPS
Elektronikhöjden 5
17543 Järfälla
KontorsadressElektronikhöjden 5
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2567157
Observera att sista ansökningsdag har passerat.