2st Assistenter till Kundservice LD-Hjälpmedel
Landstinget Dalarna / Administratörsjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Landstinget Dalarna i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Välkommen till Landstinget Dalarna! Här finns betydelsefulla arbeten som följer människor genom hela livet.
Vårt uppdrag är att bedriva hälso- och sjukvård, hjälpmedelsverksamhet, tandvård, kulturverksamhet och utbildning. Till dessa behövs viktiga stödfunktioner som Landstingsservice, Landstingsfastigheter och administration. Landstinget Dalarna har 8500 medarbetare i en mängd olika yrken. Vi är som Dalarnas största arbetsgivare en viktig del av utvecklingen i länet.
ARBETSBESKRIVNING
LD Hjälpmedel placering hos Kundservice i Borlänge
Publiceringsdatum2018-02-02BeskrivningVi söker dig som tycker om att knyta nya kontakter, har ett positivt driv samt är lyhörd för behoven både hos våra kunder och hos avdelningen.
Kundservice är "hjärtat" i vår verksamhet, där man förutom mottagning av telefonsamtal och besökande, även har varierande arbetsuppgifter som rör bland annat information, samordning och administration.
Dina arbetsuppgifterArbetsuppgifter i dagliga driften är bl.a. telefonpassning, orderhantering i systemet Sesam, receptionsarbete, konferenssamordning, sekreteraruppgifter, visning och försäljning av hjälpmedel i vår nya butik, enklare inställning av hjälpmedel.
För rätt person finns också möjlighet att få delta i verksamhetens utåtriktade aktiviteter där vi bl.a. besöker olika brukarorganisationer och informerar om hjälpmedelscentralens verksamhet.
KVALIFIKATIONER
Du tycker att det är roligt att arbeta med människor och att ge service. Vi värdesätter särskilt dina personliga egenskaper som positivt driv och lyhördhet och vi lägger stor vikt vid dessa.
Erfarenheter av patientkontakt, funktionshinderområdet och hjälpmedelsområdet är meriterande.
I vår Kundservice händer det ibland flera saker samtidigt som du ska kunna hantera, därför är det viktigt att du är flexibel, har lätt att ställa om till olika arbetsuppgifter och är stresstålig.
Du har förmåga att få saker gjorda på ett snabbt och effektivt sätt.
När du arbetar på Kundservice deltar du självklart i förbättring och utveckling av verksamhetens rutiner och arbetssätt.
1 tjänst är tillsvidare 100%
1 tjänst är ett vikariat t.o.m. 2019-31-01 100%
Urval och intervjuer sker löpande.
Landstinget Dalarna tillämpar kompetensbaserade rekryteringsprocesser. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och tillämpar därför bland annat obligatorisk drogtest vid nyanställning av personal.
När du söker jobb hos oss vill vi att du använder vårt e-rekryteringssystem för att få effektiv, snabb och säker hantering av din ansökan. Bifoga alltid CV och personligt brev med din ansökan. Av administrativa skäl kan vi tyvärr inte ta emot ansökningar i pappersform med vanlig post eller via e-post. Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid, tillträde enligt överenskommelse. Tillsvidare
ErsättningMånadslön, individuell lönesättning tillämpas.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-25
Ange följande referens när du ansöker: 20:2018:7
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJan Cederlund
jan.cederlund@ltdalarna.se 0243-497660
FöretagLANDSTINGET DALARNA
AdressLANDSTINGET DALARNA
Box 712
79129 Falun
KontorsadressLandstingshuset, Vasagatan 27, Falun
Jobbnummer 3939623
Observera att sista ansökningsdag har passerat.