1st line supporttekniker

InfoCare Service AB / Supportteknikerjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos InfoCare Service AB i Linköping, Mjölby, Finspång, Motala, Norrköping eller i hela Sverige

InfoCare är störst i Norden på support inom IT-infrastruktur och därmed en stor leverantör av konsulter och service till våra kunder. Förutom gedigen erfarenhet och kompetens från branschen kan vi erbjuda certifieringar för den som har motivationen, viljan och engagemanget för att utvecklas inom företaget.

Vi söker nya drivna tekniska kollegor som är serviceminded, framåt och vill utvecklas till vår kund inom tillverkningsindustrin.

OM TJÄNSTEN
Som 1st line support tekniker förväntas du besvara och lösa inkommande samt utgående ärenden gällande varierande tekniska problem. Den tekniska miljön kan vara komplex vilket kräver god analytisk förmåga samt att kunna beskriva tekniska problem till slutanvändaren på ett vardagligt sätt.

PERSONLIGA EGENSKAPER
Rollen kräver att du är serviceinriktad, tänker på hur bemötande och resultat påverkar slutanvändaren men även att du är flexibel i ditt förhållningssätt gällande arbetsuppgifter. Ärendena och arbetsuppgifterna är ofta krävande och kräver stort fokus även vid arbetstoppar. För att lyckas förutsätter vi att du är en lyhörd problemlösare, noggrann samt att du tar ansvar för dina åtaganden.

DIN BAKGRUND
Relevant utbildning från YH/KY eller gymnasium är meriterande, större vikt läggs dock på intresse, attityd, motivation och personlighet. Det är meriterande med arbetserfarenhet från serviceyrken samt intresse för IT/teknik. Mycket goda kunskaper i svenska är ett krav samt goda kunskaper i engelska.

FÖR DETTA UPPDRAG BEHÖVER DU HA MINST 1 ÅRS ERFARENHET AV TEKNISK SUPPORT VIA TELEFON/SERVICEDESK/HELPDESK ELLER LIKNANDE.

ERFARENHET AV NÅGRA AV DESSA KOMPETENSOMRÅDEN ÄR MERITERANDE:
WindowsOS (7/8/10)
macOS
MS Office - Word/Excel/Powerpoint
Felsökning av PC/Stationär/Desktop/Surfplattor/Mobiler/Mac
Felsökning av nätverk (LAN, WLAN m.fl.)
Någon typ av ärendehanteringssystem

Detta uppdrag ingår i InfoCares konsultverksamhet, därmed kommer du bli anställd av InfoCare och uthyrd till kund. Vid anställning kommer utdrag ur belastningsregistret att ske.

INFOCARES MÅL ÄR ATT MATCHA RÄTT KOMPETENS MED RÄTT UPPDRAG, DÄR BÅDE VI, KUND OCH KANDIDAT ÄR NÖJDA MED AFFÄREN.

Har du frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att skicka dessa till ansvarig rekryterare.

I denna rekrytering undanber vi oss vänligen all rekryteringshjälp.

VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!



Mer informasjon

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-02-08

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-10
Ange följande referens när du ansöker: 47862
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Farid Dadsetan Jobb.SE@infocare.com

Företag
InfoCare Service AB

Adress
InfoCare Service AB
Järnvägsgatan
16867 Linköping

Kontorsadress
Järnvägsgatan 582 22 Linköping

Jobbnummer
3954634

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från InfoCare Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos InfoCare Service AB: