1st line support / IT-support till Foxway

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-05-04

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Foxway.

Om företaget
Foxway gör det digitala livet enkelt för att medarbetare och användare ska kunna fokusera på det de gör bäst. Foxways ambition är att bli det ledande företaget i Europa när det kommer till hållbara digitala tjänster och cirkularitet. De erbjuder en helhetslösning kring digitala verktyg och teknik med processer som effektiviserar och underlättar vardagen för användaren. Det som gör Foxway unika på marknaden är att de hanterar hela livscykelhanteringen för hårdvara i en och samma plattform. Som en partner hjälper de kunderna att identifiera styrkor och utvecklingsområden i deras verksamhet och stöttar upp med insatser som behövs för att nå målen.

Med över 10 års erfarenhet av att digitalisera verksamheter utifrån verksamhetsnytta och behov erbjuder Foxway en partner som har både teknisk kompetens och en väl förankrad verksamhetsförståelse.




Dina arbetsuppgifter
I den här rollen spelar du en viktig del i Foxways arbete att skapa kundvärde genom digitalisering och hållbarhet. Som 1st line support arbetar du främst med teknisk support till skolor i Stockholmsområdet där du har en nyckelroll i arbetet att effektivisera och underlätta kundernas arbete. I rollen arbetar du on-site hos Foxways kunder samt på kontoret, alternativt hemifrån. Du ansvarar över varierade uppgifter och supporterar i form av felsökning och agerar kontaktperson vid IT relaterade frågor där du får möjlighet att bidra med din expertis. Du jobbar i ärendehanteringssystemet ServiceNow och hanterar ärenden i supporten kopplade till främst mjukvara och hårdvara.

Du ingår i Customer Support teamet och har ett tätt samarbete med dina kollegor inom diverse avdelningar. Hos Foxway växer du tillsammans med verksamheten som befinner sig i en expansiv fas där du ges möjligheten att utöka och bredda dina kunskaper- här finns det gott om utvecklingsmöjligheter för rätt person!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad utbildning med teknisk inriktning
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• Det är starkt meriterande om du har arbetslivserfarenhet av en liknande roll
• Kunskap i Microsoft, Google, Apple och MDM är meriterande
• Körkort är meriterande

För att trivas i rollen ser vi gärna att du är en fena på teknik och har ett brinnande intresse för att lära dig mer. Du är utåtriktad och trivs i en miljö där du får möjligheten att skapa kundvärde och bygga relationer. Som person är du kommunikativ, tydlig och har en förmåga att få med dig människor runt omkring dig. För att lyckas i rollen är du lösningsorienterad och ser positivt på att arbeta i en organisation som befinner sig i en expansiv fas.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: first line support, 1st line support, supporttekniker, IT-tekniker, IT-support, onsite, onsite-tekniker, foxway, Stockholm, on-site support, junior

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-06-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Mia Samuelsson
mia.samuelsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6606625

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: