Welcome Office Manager - Clarion Grand Hotel Helsingborg
Clarion Grand Hotel Helsingborg / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Clarion Grand Hotel Helsingborg i Helsingborg Det finns en anledning till att det är just du som önskar att jobba i Nordic Choice Hotels. Du ser möjligheter på våra 100 destinationer. Du tror du kommer passa in i vår mångfald bland 13.000 anställda. Du är exalterad över våra fantastiska hotellkedjor och du har energi, mod och begeistring så det räcker och blir över. Vill du veta mer om oss? Vi ser fram emot din ansökan!
Vi söker en passionerad ledare till vårt Welcome Office team!
Du är glad och har humor, är professionell och personlig i ditt möte med gäster och kolleger. Du är en ledare som brinner för din personal och ditt team, tycker om att arbeta med merförsäljning och att var dag kämpa mot hotellets och receptionens uppsatta mål.
Stor initiativsförmåga, ledaregenskaper, hög energi, tävlingsinstinkt och problemlösningsförmåga är egenskaper vi söker. Du arbetar självständigt och har en god förmåga att prioritera och vara flexibel då arbetet oftast sker i ett högt tempo.
Du jobbar mestadels i driften och ansvarar för att alla skift fungerar vilket innebär att du arbetar både dag, kväll och helg, samt även vis administrativ arbetstid.
I tjänsten ingår bland annat följande arbetsuppgifter:
• På ett engagerat sätt leda och fördela arbetet inom avdelningen.
• Du aktivt och inspirerande driver avdelningens merförsäljningsarbete.
• Du ansvarar för rekrytering i samråd med Hotel Manager.
• Du ansvarar för bemanning och schemaläggning enligt budget.
• Lönerapporterar för anställda på din avdelning.
• Du ansvarar för din avdelnings leverans av service och målsättning.
• Att avdelningen, hotellets och kedjans rutiner och policys följs.
• Kvalitetskontroll, utvecklings- och förbättringsarbete.
• Aktivt arbeta med hotellets kunduppföljningssystem, Loopon.
• Att ett gott arbetsklimat råder där alla ställer upp för varandra.
• Övriga arbetsuppgifter som tilldelats av Hotel Manager.
Vi kan erbjuda dig,
• Fantastiska medarbetare.
• En professionell arbetsmiljö
• En vardag full av roliga upplevelser och gästmöte
• Möjligheter till personlig utveckling
• Lön enligt avtal
Datorvana samt bra kunskaper i svenska och engelska är ett krav.
En bakgrund med personalansvar samt erfarenhet av liknande arbete är meriterande.
Du deltar i hotellets duty ordning. Som Welcome Office Manager rapporterar du direkt till Hotel Manager.
Sista ansökningsdag
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag och annonsen kommer då att tas bort
Publiceringsdatum2017-03-14TillträdeEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt avtal
Varaktighet, arbetstid
1 -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagClarion Grand Hotel Helsingborg
AdressClarion Grand Hotel Helsingborg
Stortorget, 8/12
25111 Helsingborg
KontorsadressStortorget, 8/12
Jobbnummer 3374713
Observera att sista ansökningsdag har passerat.