Webhelp Nordic i Kalmar söker kundservicemedarbetare till ICA

Webhelp Nordic / Butikssäljarjobb / Kalmar
2017-04-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Webhelp Nordic i Kalmar söker kundservicemedarbetare till ICA" (publicerad 2018-08-13) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Kalmar, Högsby, Linköping, Ödeshög, Norrköping eller i hela Sverige

Vi söker nu nya kundservicemedarbetare till vårt uppdrag ICA, där du som handläggare är en del av ett team som tar emot inkomna samtal från ICAs kunder. Du kommer få svara på frågor gällande kort, bonusvillkor, konto och onlinehandel.

Vi söker dig som strävar efter att leverera bästa möjliga kundservice med lyhördhet och engagemang. Du sätter kunden i fokus och ser en rolig utmaning med att hjälpa våra kunder. Du har en mycket god social och verbal förmåga, uttrycker dig väl i både tal och skrift. För oss är det viktigt med hög kvalité i dialogen med kunderna därför erbjuder vi dig utbildning, medarbetarsamtal och coaching kontinuerligt.
Du kommer vara rösten utåt och har den första kontakten med kunderna, därför är det viktigt för oss att du får dina åsikter hörda.

Hos oss på Nordic Webhelp, som arbetar med ICA-uppdraget är stämningen öppen, positiv och stöttande. Teamaktiviteter anordnas med jämna mellanrum för att stärka sammanhållningen i gruppen och ge medarbetare möjlighet att lära känna varandra även utanför arbetet.
Vi erbjuder även friskvårdsbidrag, massagebidrag, fri frukt & kaffe.

"Det bästa med ICA-uppdraget är alla roliga och trevliga kollegor. Det är ett kul och varierande jobb, och ett arbetsklimat som genomsyras av god stämning och respekt för allas olikheter" - Johanna Gustavsson, kundservicemedarbetare

Vi söker dig som har:

• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska och svenska
• Bra verbal och skriftlig förmåga, såväl svenska som engelska
• Mycket god datorvana

Meriterande är om du:

• Har erfarenhet av serviceyrken/kundservicearbete
• Har erfarenhet och kunskap om ICA Ex. arbete i ICA butik
• Erfarenheter från Contact centerbranschen

Personliga kompetenser

Kundinriktad, flexibel och resultatinriktad.
Du har lätt för att lära och gillar nya utmaningar. Du motiveras av ett högt arbetstempo och gillar att jobba emot tydligt uppsatta mål.

Webhelps Värdeord

Webhelps värdeord är: Integrity, commitment, unity, recognition, WOW
Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om Webhelp Nordic

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

Webhelp välkomnar alla och ser mångfald som en resurs och uppmuntrar alla oavsett kön, ålder, religion, etnisk tillhörighet att söka anställning hos oss. Som arbetsgivare ställer Webhelp höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet, attityd och vilja att lära som är avgörande.

När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ett personlighetstest via mail med avsändare Hucama. Det är ett krav att fylla i personlighetstesten för att kunna gå vidare i rekryteringsprocessen.

Om jobbet

Region
Kalmar i Kalmar län

Arbetstid / Varaktighet
Tjänstens omfattning är timanställning (832-anställning) mellan 50% - 100%

Arbetstiden är vardagar och helger kl. 08.00 - 23.00

Sista ansökningsdag är fredag 2017-05-12

Anställningsdagen är onsdag den 2017-05-31

Vi ser fram emot din ansökan så ansök redan idag, intervjuer sker löpande.

Lön / Förmåner
Lön enligt kollektivavtal
Ob-tillägg kväll/helg
Friskvårdsbidrag och Massagebidrag

Varaktighet, arbetstid
Arbetstiden är vardagar och helger kl. 08.00 - 23.00 Timanställning (832-anställning)

Publiceringsdatum
2017-04-21

Ersättning
Månadslön
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karolina Skog karolina.skog@nordic.webhelp.com 070-229 85 11

Företag
Webhelp Nordic

Adress
Webhelp Nordic
Borgmästaregatan 5
39235 Kalmar

Kontorsadress
Borgmästaregatan 5

Jobbnummer
3451779

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Webhelp Nordic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Webhelp Nordic: