Vill du chatta och maila i norsktalande kundtjänst i Stockholm?
Manpower AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du nyfiken på kundtjänst och vill jobba med att chatta och maila norsktalande kunder? Är du utåtriktad, har en stor portion servicekänsla och brinner för att hjälpa kunder? Då har vi det perfekta jobbet för dig! Här får du chansen att jobba med ett härligt, flerspråkigt och ambitiöst gäng kollegor, du får utbildning i kundservice och en värdefull erfarenhet för framtiden.- Läs mer och ansök redan idag!
Vad måste jag uppfylla innan jag börjar som kundservicemedarbetare?
Hos oss är din personlighet och potential viktigare än dina tidigare arbeten! Vi tror att du kan växa i rollen och lära dig jobbet på plats om du har rätt personliga egenskaper och inställning.
För att söka jobbet ställer vi endast dessa krav:
• Du har mycket goda kunskaper i norska i både tal och skrift.
• Du har goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
Vad innebär tjänsten?
Du kommer att arbeta med en av företagets stora kunder inom leksaksbranschen. Som kundservicemedarbetare på den norska sidan kommer du att via chatt och mail bemöta privatkunder genom att ta emot frågor från norska kunder. Du kommer att arbeta för att upprätthålla det starka varumärket, ge kunder service på bästa sätt och finnas där för att svara på deras frågor.
För att du ska komma in i arbetet på allra bästa sätt får du i början av din anställning en betald utbildning på totalt 1 vecka som ger dig all den kunskap du behöver för att kunna utföra ett riktigt bra arbete.
Företaget har inför jul en arbetstopp och behöver därför extra förstärkning från 31:e oktober till 15 januari. Arbetstiderna kommer att vara schemalagda dagtider kl. 08-18 (kan förekomma kvällar och helger). Du kommer att jobba i fina, ljusa lokaler i Tidningshuset i Stockholm. Arbetets omfattning är på 80-100%. Du blir anställd av Manpower och uthyrd till företaget under denna period. För rätt person kan finnas möjlighet till fortsättning efter januari.
Vilka är arbetsuppgifterna?
• Du kommer att besvara kundfrågor från norska kunder via chatt och mail
• Arbeta aktivt för att leverera bästa tänkbara service till kunderna
Hur söker jag jobbet?
Det är enkelt! Klicka på ansök-knappen och följ instruktionerna. Vi tar inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Efter att ansökan är inskickad kommer du få ett mail skickat till dig med några korta frågor som måste besvaras för att vara aktuell i processen.Välkommen med din ansökan!
Har du frågor kring tjänsten?
1. Få svar snabbast genom att maila mig på
2. Du kan även nå oss på Talent Center via telefon 08-452 33 10
Vad kan ni erbjuda mig?
• Möjlighet att få in en fot i arbetslivet samt ovärderlig arbetslivserfarenhet för din fortsatta yrkeskarriär.
• Friskvårdsbidrag
• En personlig konsultchef
• Du omfattas av kollektivavtal som ger dig avtalsenlig lön, ob-tillägg, pension, semesterlön med mera.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2016-09-23ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-04
Ange följande referens när du ansöker: 11095
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelen Nilsson
intake@manpowergroup.seFöretagManpower AB
AdressManpower AB
11181
11181 0180
KontorsadressKlarabergsgatan 29
Jobbnummer 3066423
Observera att sista ansökningsdag har passerat.