Vill du arbeta med handläggning i Stockholm på myndighet i framk

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi på Bemannia söker nu dig som vill arbeta heltid som handläggare hos vår kund i Stockholm. Uppdraget beräknas starta omgående och pågå i cirka 8 månader. Du kommer att bli anställd av oss på Bemannia och uthyrd till vår kund som är en statlig myndighet med kontor centralt i city.

Dina arbetsuppgifter:
Som handläggare kommer du att arbeta med administration och handläggning av ärenden där du bland annat kommer att:

• arbeta utifrån projektplan och riktlinjer
• utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag
• ta fram och kvalitetssäkra rapporter
• samordna kontakter med externa aktörer
• genomföra olika former av analyser, både kvantitativa och kvalitativa

Dina kvalifikationer:

• Högskoleexamen, gärna med samhällsvetenskaplig inriktning
• Minst ett (1) års erfarenhet av liknande arbete
• Tidigare erfarenhet av utredningsarbete och kvalitativa metoder
• God förmåga att sammanställa, analysera och sammanfatta material
• Goda kunskaper i Office-paketet

Dina personliga egenskaper:
För att passa in i rollen ser vi att du är noggrann och har en mycket god samarbetsförmåga. Som person tycker du om att arbeta administrativt och med handläggning i en roll med olika kontaktytor, där din sociala personlighet lyser igenom. Har du ett intresse för frågor om hållbar utveckling är det meriterande.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-05-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Michelle Nilsson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3478968

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: