Vikarierande receptionist under föräldrarledighet sökes!
Inspira AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inspira AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden facility management, lokalvård, bemanning, kontorsmaterial, växtinredning, mat & dryck. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet lokalt eller samordnat i hela landet. Inspira har funnits sedan 1984, omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse.
VI ERBJUDER DIG
En rolig och utvecklande roll i ett expansivt och framgångsrikt företag med engagerade kollegor - där du är vår viktigaste resurs! Du erbjuds ett aktivt och omväxlande arbete med stort eget ansvar. Bra villkor enligt kollektivavtal, utbildning anpassad till dig och dina arbetsuppgifter, ett aktivt hälsoarbete med bland annat hälsoinspiratörer, friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Regelbundna medarbetar- och utvecklingssamtal och gemensamma aktiviteter som exempelvis personalfester och arbetsplatsträffar. Vår värdegrund beskriver vad vi står Kundnöjdhet, Medarbetarenöjdhet, Hållbarhet och Förnyelse.
BESKRIVNING AV TJÄNSTEN
På uppdrag av vår kund söker vi nu en prestigelös, kontorsansvarig receptionist som vill arbeta brett med service och administration. Du kommer ansvara för att receptionen fungerar på bästa möjliga sätt genom att ge service till besökare och internt anställda.
Du kommer att vara ansiktet utåt, ta emot besökare, hantera och besvara inkommande frågor och kundärenden via telefon, webb och mail, samt ansvara för tillsyn och skötsel av pentry, konferens och allmänna ytor. Ärenden kan vara av blandad karaktär då både privatpersoner och företag hör av sig och för att passa i rollen är det viktigt att du har en välkomnande och hjälpsam attityd och ett professionellt förhållningssätt. För rätt person kan rollen på sikt komma att innefatta mer kvalificerad administration.
Tjänsten är ett heltids vikariat med start omgående till och med 30 april med chans på förlängning. Du kommer att jobba måndag-fredag under kontorstider.
DIN PROFIL
Erfarenhet av service och administration är en förutsättning för att lyckas i rollen och vi söker dig som erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. För oss betyder det att du har arbetat som receptionist, kontorsassistent, administratör eller motsvarande och vi tror att du brinner för serviceyrket!
Vi söker dig som är serviceminded och som alltid sätter kunden först.
Du gillar att ge god service, är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande. Du tar egna initiativ och ser lösningar där problem uppstår. Du är duktig på att ta egna initiativ och ser vad som behöver göras samt har en god organisatorisk förmåga. Du ska vara noggrann och administrativt lagd. God datorvana och erfarenhet av växelsystem krävs för att du snabbt ska kunna sätta dig in i rollen.
Denna tjänst är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du är anställd hos Inspira men kommer att vara placerad hos vår kund. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg, kom ihåg att bifoga CV, personligt brev och spela gärna in en kort videopresentation av dig själv.
Varmt välkommen med din ansökan idag!
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-01-21ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInspira AB
AdressInspira AB
Positionen 143
11541 Stockholm
KontorsadressPositionen 143
Jobbnummer 3915478
Observera att sista ansökningsdag har passerat.