Vikarierande kommunvägledare till Hylte kommuns kontaktcenter

Hylte kommun / Marknadsföringsjobb / Hylte
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Hylte, Värnamo, Alvesta, Ljungby, Växjö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hylte kommun i Hylte

Välkommen till oss i Hylte!
Vi är den lilla kommunen med de stora möjligheterna där våra medarbetares trygghet och utveckling alltid går hand i hand med organisationens vision.
Våra verksamheter karaktäriseras av korta beslutsvägar där du som medarbetare verkligen kan göra skillnad med ditt engagemang. Då vi arbetar med att leverera samhällsservice till våra invånare bidrar du inte bara till din egen utveckling utan även till samhällets utveckling i stort. Vi är stolta över vår kommuns verksamheter och dess 1100 medarbetare.

Vill du vara med och skapa framtiden med oss?

Kontaktcenter
Är du serviceinriktad, kommunikativ, lösningsfokuserad och digital? Gillar du att vara med när det händer?

Kontaktcenter fungerar som en väg in till kommunen. Vi arbetar för att leverera en god och effektiv service såväl externt till medborgare, besökare och företagare som internt till kommunens egna medarbetare. Vi är i mångt och mycket ansiktet utåt för kommunen och arbetar utifrån ett medborgarperspektiv där vi bl a hjälper invånare och besökare med information och vägledning inom hela kommunens ansvarsområde.

Publiceringsdatum
2022-12-19

Dina arbetsuppgifter
I arbetet som kommunvägledare gäller det att föra en god och konstruktiv dialog med verksamheterna för att utveckla servicen till medborgarna.
Din huvudsakliga arbetsuppgift är att hantera inkommande ärenden där du exempelvis besvarar frågor, lämnar information, registrerar ansökningar inom Kontaktcentrets uppdrag, eller fördelar dem till rätt person inom respektive förvaltning. Medborgarna kontaktar oss på olika sätt, genom fysiska besök, e-post eller telefonsamtal.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är en serviceinriktad, positiv och utåtriktad person, som har en lämplig utbildning som är relevant för tjänsten och som tillsammans med din arbetslivserfarenhet kan ses som en tillgång. Om du har erfarenhet av kundnära arbete är det positivt.
Du är ansvarstagande och noggrann men också lösningsfokuserad. För uppdraget krävs stor flexibilitet, lyhördhet och mycket god samarbetsförmåga.

Du ska ha en administrativ förmåga och ha intresse för att arbeta med digitala system. Du är van att arbeta strukturerat, målfokuserat och är en god kommunikatör både i tal och i skrift.

Språkkunskaper utöver svenska och engelska är meriterande.

Vid tillsättningen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi ser gärna att du bifogar personligt brev och cv.

Anställningsform/Varaktighet
Vikariat från januari 2023 till och med juli 2023 (med eventuell möjlighet till förlängning)

Omfattning
Heltid 100%

Ersättning
Individuell lönesättning

Tillträde
Enligt överenskommelse

Sista ansökningsdag
2023-01-15

Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!

Upplysningar
Anna-Carin Asteberg, enhetschef Kontaktcenter, 0729-81 83 78
Fackförbundet Vision, Annika Åkesson, annika.akesson@hylte.se
Fackförbundet SSR, Katja Larsson, katja.larsson@hylte.se

Inför rekryteringsarbetet har Hylte kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Logga in/skapa en användare först innan du fyller i din ansökan

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-01-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Hylte:2022:200".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hylte kommun (org.nr 212000-1207)

Arbetsplats
Hylte Kommun

Jobbnummer
7269465

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hylte kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hylte kommun: