Vikariat - serviceinriktad kontaktcenterhandläggare
Kontaktcenter, Sollentuna kommun / Butikssäljarjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontaktcenter, Sollentuna kommun i Sollentuna Sollentuna kommun växer med cirka 1000 personer varje år och har 70 000 invånare. Vi arbetar för att ge våra boende och företagare bästa möjliga service. Enligt Statistiska Centralbyråns medborgarundersökning är Sollentunaborna nöjdast i landet. Sollentuna kommun har 2 500 kompetenta och engagerade medarbetare som arbetar med att driva och utveckla kommunen. Hos oss hittar du intressanta och varierande jobb med goda utvecklingsmöjligheter.
Kontaktcenter öppnade 2011 och svarar på frågor inom kommunens alla verksamhetsområden. Vi är uppdelade i två grupper och sitter i ett öppet kontorslandskap. Vi söker två glada och lösningsfokuserad handläggare till gruppen som svarar på kundfrågor om bygglov, trafik, gata, parker och miljö.
Publiceringsdatum2016-03-28Dina arbetsuppgifterArbetet innebär att du har många kundkontakter främst genom telefon, men även per e-post, sociala medier och personliga besök där du svarar på frågor om bygglov, trafik, gata, parker och miljö. Vi arbetar parallellt i många olika it-program och har tät kontakt med våra uppdragsgivare på kontoren. Vi söker dig som genuint vill ge bästa, möjliga service till våra kunder och som har intresset och erfarenhet inom våra svarsområden.
Du ska kunna bemöta kunder på ett trevligt, professionellt och engagerat sätt även när trycket ökar. Du är en van it-användare och du är bra på att samarbeta. Vidare är du ansvarsfull, har initiativförmåga och klarar att driva arbeten självständigt.
Administrativa uppgifter ingår i arbetet och att driva egna delprojekt kan ingå.
Dina personliga egenskaperSom person vill vi att du är
Positiv, serviceinriktad och flexibel Lösningsinriktad och servicemedveten Utåtriktad med en mycket god kommunikativ förmåga Stresstålig och kapabel att ta till dig och använda nya kunskaper snabbt En god lagspelare som samarbetar och klarar varierade arbetsuppgifter i högt tempo Intresserad av att hålla dig uppdaterad inom ditt yrkesområde och kommunens verksamheter
Utbildning och erfarenhetKvalifikationerHögskoleutbildning (eller likvärdigt), gärna inom något utav områdena bygglov, trafik, gata, park eller miljö.
Du uttrycker dig väl i svenska såväl i tal som i skrift.
Meriterande:
Dokumenterad utbildning eller erfarenhet inom svarsområdet och/eller inom kundservice.
Erfarenhet av arbete i kommunala kontaktcenter/kundtjänster.
Övrigt:
Vi kommer att intervjua sökanden löpande. Detta är ett vikariat på 1 år till att börja med, då en utav våra kollegor ska prova annat arbete.
Varaktighet, arbetstid
Vikariat t.o.m. 31 aug 2017 maj 2016- aug 2017
Ersättningenligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEwa Roséen 08-5792 1752
FöretagKontaktcenter, Sollentuna kommun
AdressKontaktcenter, Sollentuna kommun
Turebergs Torg 1
19186 Sollentuna
KontorsadressTurebergs Torg 1
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2746851
Observera att sista ansökningsdag har passerat.