Vik förskollärare 60%
Eda kommun / Förskollärarjobb / Eda
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla förskollärarjobb i Eda,
Årjäng,
Arvika,
Bengtsfors,
Grums eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Eda kommun i Eda Eda kommun i västra Värmland är mycket mer än historieberättande älgjägare. Det är en del av Värmland som har mycket att erbjuda, oavsett om du söker en ort som är lämplig för företagsetablering eller mål för semestern.
Här finns ett varierat och livskraftigt näringsliv från storindustrier till små företag och ett bra företagsklimat. Här finns en livsmiljö präglad av närhet till naturen, rikt kulturutbud och stort utbud av fritidsaktiviteter. Här finns bra kommunikationer.
Publiceringsdatum2013-08-21ArbetsuppgifterFörskolan består av två avdelningar med barn 1-5 år. Du ska vara väl förtrogen med förskolans styrdokument, att arbeta målinriktat, att följa barns utveckling och lärande, och att kunna redovisa resultat i ditt arbete med barnen. Förskolan samarbetar med fritidshemmet.
KvalifikationerLärare i förskolan. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Arbetstider och omfattningDeltid. 60% dagtid Dagtid. Tidsbegränsad anställning 11 dagar - 3 månader, tillträde: 2013-09-11 , upphör: 2013-11-01 130911-131101, 3 dagar/vecka,(fortsätter tom 131231 på två dagar ev. tre)
ErsättningMånadslön Ange löneanspråk
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-09-04
Ansökan med meritförteckning och löneanspråk senast 2013-09-04 till:
Eda kommun, Box 66, 673 22 CHARLOTTENBERG
Märk kuvertet med "Ansökan vik förskollärare 60% Droppen".
Läs mer på
www.eda.se.VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN
Verksamhetsområde bildning
Ange följande referens när du ansöker: A347404
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktThea Kristiansson, Förskolechef 0571-28139
thea.kristiansson@eda.seFacklig kontaktSirill Karlsson, Lärarförbundet
sirill.karlsson@edu.eda.seFöretagEDA kommun
AdressEDA kommun
Box 66
67322 Charlottenberg
Jobbnummer 1631699
Observera att sista ansökningsdag har passerat.