Vi söker norsktalande kundservicemedarbetare
Randstad AB Stockholm / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Redo för drömjobbet?Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt.
Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.
Nu söker vi flera norsktalande kundservicemedarbetare till vår kund!
Arbetsuppgifter,
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot och administrera ordrar från företagets återförsäljare, både via telefon, e-post samt fax. Du skall även hantera avvikelser samt sköta all administration kring detta, såsom prisjusteringar, kampanjer och leveranser.
• Hantera kundkontakter via telefon, e-post samt fax
• Hantera beställningar för färdiga produkter och reservdelar
• Svara på förfrågningar från handels- och servicepartners
• Vara kontaktperson för säljarna och ha koll på ordrar samt leveransdatum.
• Kontrollera och säkerställa produkternas tillgänglighet
• Stödja lagerhanteringsprocessen
Bakgrund och utbildning,
Det är meriterat om du har tidigare erfarenhet inom försäljning eller serviceyrket eftersom du dagligen kommer att arbeta med kundservice. Det är även meriterat om du har arbetat i butik med vitvaror och hemelektronik.
Du har mycket goda språkkunskaper i svenska och norska, både muntliga såväl som skriftliga.
Utöver detta bör du ha goda kunskaper i MS Officepaketet, särskilt Excel.
Egenskaper,
Du ska uttrycka dig väl i både tal och skrift, vara en problemlösare och ha ett brinnande intresse för att ge allra bästa service. Du arbetar bra självständigt men är även en lagspelare.
Det är viktigt att du har ett intresse för kvalité och en vilja att utvecklas. Utöver detta är du en positiv, noggrann och social person som inspireras av utmaningar.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Beatrize Olsson på 08-693 94 12
Vi ser fram emot din ansökan!
Publiceringsdatum2012-09-06Arbetstider och omfattningDagtid/tillsvidare
ErsättningFast månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-10-05
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktBeatrize Olsson, +46 8-693 9412
FöretagRandstad AB Stockholm
AdressRandstad AB Stockholm
Box 17193
10462 Stockholm
Jobbnummer 1334024
Observera att sista ansökningsdag har passerat.