Vi söker konsultchefsassistent deltid/heltid till kontoret i Sto
Bemannica AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannica AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu söker vi dig som vill jobba som assistent inom bemanning och rekrytering på Bemannica i Stockholm!
Bemannica, Nina Einhorns gata 4A, Stockholm
Start omgående
Publiceringsdatum2022-01-20Om företagetBemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kollektivavtal. Bemannica är specialiserade på att hjälpa ICA-butiker att bemanna och rekrytera personal med en bakgrund från ICA-butik. Auktorisationen säkerställer att vi på Bemannica är ett seriöst företag som uppfyller höga krav på affärsmässighet. Vi certifierade inom kvalité och miljö och jobbar strukturerat med förbättring.
Om dig
Vi söker dig som brinner för att jobba med människor och som söker en möjlighet att lära sig mer om bemannings- och rekryteringsbranschen! Vi söker dig som är social och öppen som person. Det är viktigt att du är driven, noggrann och strukturerad. Med fördel har du erfarenhet av att arbeta med telefonen och datorn som dina viktigaste redskap. Du trivs med att vara i centrum och du kan på ett professionellt sätt hantera den dagliga kontakten med både kunder och konsulter.
Krav: Färdig eller pågående utbildning inom personalvetenskap, beteendevetenskap eller motsvarande.
Som person är du stresstålig och du kan hantera flera processer samtidigt. Vi ser även att du är flexibel och att du har inte några problem med att jobba tidiga mornar. Det är även en stor fördel om du kan hoppa in och jobba vid kort varsel.
Det är meriterande om du har arbetat på ICA tidigare.
Om tjänstenSom bemanningsassistent kommer du att arbeta med akutbemanning och rekrytering internt till bemanningspoolen och externt till våra kunder.
Några exempel på förekommande arbetsuppgifter är: Bemanning av vår växel, konsultadministration, referenstagningar, intervjuer, behovsuppföljning hos kunder m.m.
Arbetsplats
Arbetsplats är främst på vårt kontor i Vasastan där vi är två heltidstjänstemän och ett antal assistenter som arbetar. Arbete kan även utföras i hemmet men du ska vara beredd att pendla till kontoret minst två-tre dagar per vecka.
Arbetstiderna är varierande mellan 06.00-17.00.
Omfattningen är mellan 30-40 timmar per vecka.
Vi tillämpar provanställning.
Intervjuer sker löpande.
Tillträde sker omgående, eller enligt överenskommelse.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannica AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannica AB (org.nr 556861-7616),
https://www.bemannica.se Arbetsplats Bemannica
Kontakt Marie Setterberg
marie.setterberg@bemannica.se Jobbnummer 6267591
Observera att sista ansökningsdag har passerat.