Vi söker juniora helpdesktekniker som har det lilla extra?

Wise IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise IT i Stockholm, Västerås, Norrköping, Borlänge, Borås eller i hela Sverige

Är du serviceinriktad, driven och gillar när det händer mycket? Vi på Wise IT är på jakt efter flera duktiga helpdeskmedarbetare för uppdrag hos vår kund i centrala Stockholm.

Om Wise IT

Wise IT är ett rekryteringsföretag inom IT med huvudkontor i Stockholm. Hos oss hittar du såväl djup som bredd. Inom IT rekrytering är vi stora på förmedling av chefer och specialister med minst fem års erfarenhet. Samtliga rekryteringskonsulter har en bakgrund inom IT-branschen vilket gör att vi har djup förståelse för din verksamhet och de tekniska utmaningar ni står inför. Vi vågar påstå att vi är det främsta IT-rekryteringsföretaget i Stockholm och i Sverige.

Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Som grund har vi stenkoll på IT och utifrån det skapar och utvecklar vi starka relationer med vassa IT-personer samtidigt som vi utmanar våra kunder att möta verksamhetens och omvärldens krav. När vi för samman människa och IT kan vi ta nästa steg och bygga framtidens IT-organisationer -- tillsammans!

Wise IT har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö och ingår i Wise Group, en koncern med specialistbolag inom HR och rekrytering. Wise Group är listat på Nasdaq Stockholm, Small Cap.

Din vardag

I rollen som servicedesktekniker kommer du att ta inkommande samtal och mail från användare som behöver hjälp med sina IT-relaterade problem. Med hjälp av din pedagogiska förmåga förklarar du problemen på bästa sätt för användarna över telefon.

De ärenden som inkommer kan variera en hel del och därför blir din vardag allt annat än tråkig! Exempel på arbetsuppgifter kan vara allt från felsökning till installation av program och diverse kommunikationsproblem. . Du kommer ha en viktig roll i att upptäcka, se samband och rapportera problem eller fel.

Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet, vilket innebär att du kommer att bli anställd hos oss på Wise IT och jobba ute hos vår kund.

Vem är du?

Du är en social person med ett stort IT-intresse som vill utvecklas i supportrollen. Du har en gedigen IT-vana och gillar problemlösning. Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från en liknande roll. Vi ser gärna att du gått gymnasial IT-utbildning och att du har kunskap av att jobba i Windowsmiljö, Active Directory, Exchange/Outlook samt MS Office.

Låter det här intressant?

Sök redan idag, då urvalet sker löpande!

För mer information om tjänsten hör av dig till Kandidatansvariga Johanna Nybom på johanna.nybom@wiseit.se eller Rebecca Levy på rebecca.levy@wiseit.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2017-01-19

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wise IT

Adress
Wise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm

Kontorsadress
Sveavagen 13 11157, Stockholm

Jobbnummer
3270082

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise IT

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise IT: