Vi söker Front Office/ Kundtjänst till Kristianstad - för AudioN

Audionova Kristianstad / Butikssäljarjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Audionova Kristianstad i Kristianstad

Platsbeskrivning:
Välkommen att söka en vikarietjänst som Front office/ kundtjänst hos oss!

Vi söker en FO som är intresserad av att arbeta med kundmottagning på vår audionommottagning i Kristianstad. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse.

Verksamhetsbeskrivning: Genom de senaste åren har AudioNova uppnått en marknadsledande position på den privata marknaden för hörapparater. AudioNova kännetecknas av hög kvalité och service till ytterst attraktiva priser. Vi vill vara kundens förstaval. Vi arbetar utefter en god hörsel för alla, då vi tror på, att genom en god hörsel skapar vi den bästa kontakten mellan människor. 2016 blev AudioNova en del av Sonova, som är en världsledande producent av hörsellösningar. Därför erbjuder vi professionella lösningar och service till våra kunder i över 3000 butiker världen över. Läs mer på www.audionova.se

Arbetsuppgifter: Som Front office i AudioNova arbetar du med kundmottagning, telefonväxel, bokningar, fakturering, kvittering och kassaarbete, felsökning och enklare service av hörapparater och hjälpmedel. Vi söker dig som har stark känsla för teamarbete med kunden i fokus. Du har erfarenhet från kundarbete, administration och telefonväxel, en hög servicekänsla, förmåga att vara flexibel och strukturerad. Det är också viktigt att kunna prioritera och arbeta mot såväl personliga som gemensamma mål.

Utbildning/Erfarenhet: Du som söker har stark känsla för teamarbete och kan leverera god kundservice. Du har dokumenterad erfarenhet från arbete inom detta område samt en god kommunikativ förmåga och lätt för att skapa goda relationer. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vidare förväntas att du självständigt kan prioritera och strukturera arbetsuppgifter samtidigt som du är en god teamkollega med krav på flexibilitet på både dig som person och i din roll. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som Front office i AudioNova, arbetar du med kundmottagning, telefonväxel, bokningar, fakturering, kvittering och kassaarbete, felsökning och enklare service av hjälpmedel.

För att ansöka om tjänsten:
Sänd din ansökan med personligt brev samt CV till susanne.iven@audionova.se med referens FO Kristianstad, så snart som möjligt. I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval så välkommen med din ansökan direkt! Tillträde enligt överenskommelse.

Har du frågor om tjänsten kontakta:

Susanne Iven
Regional Sales Manager
E-postadress: susanne.iven@audionova.se
Telefonnummer: 072-537 00 81

Publiceringsdatum
2018-12-14

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-31

Företag
Audionova Kristianstad

Kontorsadress
Kanalgatan 20

Jobbnummer
4511650

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Audionova Kristianstad

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Audionova Kristianstad: