Vi söker fler kollegor till Kundtjänst!

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping, Norrköping, Örebro, Skövde, Jönköping eller i hela Sverige

Brinner du för att hjälpa andra?

I Kundtjänst på Releasy sitter du på vårt kontor i Linköping och hanterar inkommande kundärenden via telefon, chatt och mejl åt andra, väletablerade företag. Du behöver ingen tidigare erfarenhet - vi ger dig utbildning om du har viljan att utvecklas.

Just nu har vi lediga platser kvar till en grundutbildning med start 2022-03-11 och söker fler kandidater omgående, skicka din ansökan redan idag!

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare

Stad:
Linköping

Omfattning:
75-100%

Publiceringsdatum
2022-02-20

Ersättning
Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Dina arbetstider anpassas efter kundtjänstens öppettider som varierar mellan olika företag. De flesta inkluderar kvällar och helger.

Anställningsvillkor
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare får du chansen att vara ansiktet utåt för företaget och dagligen hjälpa kunder med deras tjänster. Du utgår från Releasys kontor i Mjärdevid, Linköping, där vi arbetar i öppna kontorslandskap. Här arbetar cirka 450 medarbetare fördelat på olika uppdrag. Vi arbetar med uppdrag mot Telia, Axfood, Dagens Nyheter, Expressen, SL och Färdtjänst. Nu söker vi dig som har ett intresse för att hjälpa människor och som alltid strävar mot högsta möjliga kundnöjdhet. Om du är proaktiv finns möjlighet att arbeta med administrativa backoffice-uppgifter eller gå vidare i en roll som utbildare eller Teamleader.

Vi söker dig som

• Har fyllt 18 år och har god datorvana.
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på svenska och engelska.
• Är serviceinriktad och motiveras av att arbeta mot uppsatta mål.
• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.

Utvecklingsmöjligheter


Releasy söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi erbjuder en grundutbildning för att du ska lära dig ditt nya uppdrag och du får sedan kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna vidareutbildningar. Ju mer du utvecklas och desto fler mål du klarar av, desto fler förmåner får du genom Releasys Karriärtrappa. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas i rollen och bolaget.

Så ansöker du
Är du den vi söker? Sök omgående då vi rekryterar löpande!

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer. Du kommer även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test för att göra urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Kunnari-Kling, emilia.kunnari-kling@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6360971

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: