Vi söker en Team Manager med erfarenhet av B2B-försäljning
Office Management / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management i Stockholm,
Linköping,
Karlstad,
Lidköping,
Göteborg eller i
hela Sverige I din roll som Team Manager är du ansvarig för personal och B2B-försäljning i affärsområdet Telefoni där vi erbjuder företag molnbaserade och skräddarsydda lösningar inom telefoni. Arbetsuppgifterna innebär tät uppföljning av mål och budgetar både gentemot ditt egna säljteam såväl som kontorets. En viktig del i ditt arbete är också att coacha dina medarbetare genom säljtutbildningar, individuella coachsamtal och sambesök ute på fältet. Vi anser även att en ledare hos oss aldrig tvekar på att visa vägen på fältet när det väl behövs!
Publiceringsdatum2018-09-27Dina arbetsuppgifter• Ansvara för teamets säljtutbildningar
• Åka på sambesök med samtliga säljare
• Hålla i uppstartsmöten
• Se till att företagets värderingar, policys och strukturer efterlevs
• Rapportera till försäljningschefen
• Budgetansvar och egen försäljning
Vi erbjuder:
• Fast lön
• Tjänstebil
• Attraktivt bonussystem baserat på teamets försäljning
• Laptop, mobil och övriga förmåner
• Säljresor, kickoffer och en mängd övriga events
• Både interna och externa ledarskapsutbildningar
Vår viktigaste resurs för att vara framgångsrika i framtiden kommer vara vår personal! Därför satsar vi otroligt mycket på vidareutbildningar inom både försäljning och ledarskap. Antingen genom Office Management Business Academy som löper under fler år för både säljare och försäljningschefer eller övriga externa kurser.
Kvalifikationer och egenskaper:
• Dokumenterade goda resultat av egen personlig försäljning i B2B mot nykund
• Erfarenhet av telekombranschen är meriterande
• Körkort är ett krav
Som person ser vi att du drivs av resultat och är villig att jobba hårt för att nå teamets och företagets uppsatta mål. Du ska även på ett naturligt sätt kunna blanda rollen som chef, ledare och coach då det är ditt ansvar att din grupp presterar och trivs på sin arbetsplats.
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt person, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor kan du kontakta Sara Lundberg, Recruitment Consultant, på 010-858 40 67.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.seFöretagOffice Management
AdressOffice Management
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6-8, Kista
Jobbnummer 4370443
Observera att sista ansökningsdag har passerat.