Vi söker en serviceinriktad administratör

Bygg Partner i Dalarna AB / Ekonomiassistentjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bygg Partner i Dalarna AB i Borlänge, Falun, Hedemora, Ludvika, Gävle eller i hela Sverige

Vi söker en serviceinriktad administratör med sinne för siffror som trivs i rollen som "spindeln i nätet", till vårt huvudkontor i Borlänge. Befattningen har en bredd på arbetsuppgifter som kan vara lockande för den som gillar att ha många bollar i luften. Till de huvudsakliga uppgifterna gäller att dagligen ta ansvar för att hantera inkommande leverantörsfakturor, följa upp och administrera betalningspåminnelser, att vara ansiktet utåt i vår reception och ta emot besökare samt posthantering. Vidare ansvarar man för telefon- och datorbeställningar och är kontaktperson för olika kontorsärenden såsom t.ex. felanmälningar, beställningar, leverantörer av städ, frukt och kaffemaskin. Befattningen är en serviceinriktad roll med många kontakter både inom organisationen och utåt till våra kunder och samarbetspartners. Till tjänsten hör också vissa marknadsinriktade arbetsuppgifter såsom t.ex. hantering av profilprodukter, uppdateringar på sociala medier samt behjälplig vid diverse insatser för marknadsföring. Till arbetsuppgifterna hör också att ge allmän service till organisationen såsom t.ex. konferenssupport, bokningar m.m.

Du blir en aktiv del inom administrationen på huvudkontoret, vi är en arbetsgrupp på sju medarbetare som arbetar med administration, ekonomi och löner. Totalt är vi med HR och verksamhetsstöd tio personer som arbetar med koncernövergripande stöd och service till verksamheterna i ByggPartner.

Vi lägger stor vikt vid att du som person passar i vår organisation. Du är van att arbeta såväl självständigt som i grupp. Som person är du driven, serviceinriktad, och noggrann med en positiv attityd. Du har lätt för att skapa och vårda relationer och är nyfiken på att lära dig nya saker. Det är också viktigt att du lever upp till våra värderingar som är Slagkraftig, Utvecklande, Noggrann och Trygg - "SUNT"

Erfarenheter
Du har flerårig erfarenhet med liknande arbetsuppgifter gärna med leverantörsfakturahantering, lägst en utbildning på gymnasienivå och erfarenhet av serviceinriktat arbete. Du har goda kunskaper och erfarenheter av Officepaketet och andra typer av verksamhetssystem. Det är dessutom önskvärt att du har erfarenhet och kunskaper som användare av sociala medier. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och är bekväm med att skriva texter.

Publiceringsdatum
2017-05-16

Anställningsvillkor
För oss är det viktigt att du känner dig stolt över det företag som får din tid och ditt engagemang, att du gillar dina arbetsuppgifter och att du tycker att det är kul och trivsamt att vara tillsammans med oss på dagarna.

ByggPartner i Dalarna Holding AB (publ) är med dotterbolag en expansiv koncern med rötterna i Dalarna. Idag har vi kontor i Falun, Borlänge, Hedemora, Avesta, Västerås, Uppsala och Stockholm. Verksamheten omfattar alla typer av nybyggnation, ROT-entreprenader, byggservice, byggnadsställning samt fastighetsutveckling. Tillsammans är vi 380 anställda och har en omsättning på 1,2 miljarder kronor.

Ersättning
Vi arbetar med marknadsmässiga löner och har självklart kollektivavtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-28
Ange följande referens när du ansöker: Administratör

Kontakt
Ann-Louise Holmbom ann-louise.holmbom@byggpartner.com 0243559506
Helena Haglund helena.haglund@byggpartner.com 0243559525

Företag
Bygg Partner i Dalarna AB

Adress
Bygg Partner i Dalarna AB
Box 848
78128 Borlänge

Kontorsadress
Brunnsgatan 38

Jobbnummer
3500783

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bygg Partner i Dalarna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bygg Partner i Dalarna AB: