Vi söker en serviceinriktad administratör
Bygg Partner i Dalarna AB / Ekonomiassistentjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bygg Partner i Dalarna AB i Borlänge,
Falun,
Hedemora,
Ludvika,
Gävle eller i
hela Sverige Vi söker en serviceinriktad administratör med sinne för siffror som trivs i rollen som "spindeln i nätet", till vårt huvudkontor i Borlänge. Befattningen har en bredd på arbetsuppgifter som kan vara lockande för den som gillar att ha många bollar i luften. Till de huvudsakliga uppgifterna gäller att dagligen ta ansvar för att hantera inkommande leverantörsfakturor, följa upp och administrera betalningspåminnelser, att vara ansiktet utåt i vår reception och ta emot besökare samt posthantering. Vidare ansvarar man för telefon- och datorbeställningar och är kontaktperson för olika kontorsärenden såsom t.ex. felanmälningar, beställningar, leverantörer av städ, frukt och kaffemaskin. Befattningen är en serviceinriktad roll med många kontakter både inom organisationen och utåt till våra kunder och samarbetspartners. Till tjänsten hör också vissa marknadsinriktade arbetsuppgifter såsom t.ex. hantering av profilprodukter, uppdateringar på sociala medier samt behjälplig vid diverse insatser för marknadsföring. Till arbetsuppgifterna hör också att ge allmän service till organisationen såsom t.ex. konferenssupport, bokningar m.m.
Du blir en aktiv del inom administrationen på huvudkontoret, vi är en arbetsgrupp på sju medarbetare som arbetar med administration, ekonomi och löner. Totalt är vi med HR och verksamhetsstöd tio personer som arbetar med koncernövergripande stöd och service till verksamheterna i ByggPartner.
Vi lägger stor vikt vid att du som person passar i vår organisation. Du är van att arbeta såväl självständigt som i grupp. Som person är du driven, serviceinriktad, och noggrann med en positiv attityd. Du har lätt för att skapa och vårda relationer och är nyfiken på att lära dig nya saker. Det är också viktigt att du lever upp till våra värderingar som är Slagkraftig, Utvecklande, Noggrann och Trygg - "SUNT"
Erfarenheter
Du har flerårig erfarenhet med liknande arbetsuppgifter gärna med leverantörsfakturahantering, lägst en utbildning på gymnasienivå och erfarenhet av serviceinriktat arbete. Du har goda kunskaper och erfarenheter av Officepaketet och andra typer av verksamhetssystem. Det är dessutom önskvärt att du har erfarenhet och kunskaper som användare av sociala medier. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och är bekväm med att skriva texter.
Publiceringsdatum2017-05-16AnställningsvillkorFör oss är det viktigt att du känner dig stolt över det företag som får din tid och ditt engagemang, att du gillar dina arbetsuppgifter och att du tycker att det är kul och trivsamt att vara tillsammans med oss på dagarna.
ByggPartner i Dalarna Holding AB (publ) är med dotterbolag en expansiv koncern med rötterna i Dalarna. Idag har vi kontor i Falun, Borlänge, Hedemora, Avesta, Västerås, Uppsala och Stockholm. Verksamheten omfattar alla typer av nybyggnation, ROT-entreprenader, byggservice, byggnadsställning samt fastighetsutveckling. Tillsammans är vi 380 anställda och har en omsättning på 1,2 miljarder kronor.
ErsättningVi arbetar med marknadsmässiga löner och har självklart kollektivavtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-28
Ange följande referens när du ansöker: Administratör
KontaktAnn-Louise Holmbom
ann-louise.holmbom@byggpartner.com 0243559506
Helena Haglund
helena.haglund@byggpartner.com 0243559525
FöretagBygg Partner i Dalarna AB
AdressBygg Partner i Dalarna AB
Box 848
78128 Borlänge
KontorsadressBrunnsgatan 38
Jobbnummer 3500783
Observera att sista ansökningsdag har passerat.