Vi söker en service minded och utåtriktad Bemanningskoordinator!
Retail Staffing Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
2023-02-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en service minded och utåtriktad Bemanningskoordinator!" (publicerad 2023-08-08) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Retail Staffing Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Lerum,
Härryda eller i
hela Sverige Vill du bli en del av vårt härliga team? Vi söker nu en serviceminded och utåtriktad bemanningskoordinator.
För att kunna möta framtiden söker vi dig som vill vara med i ett expansivt företag i världens roligaste bransch.
Jobbet ger dig goda möjligheter att skapa ett nätverk inom näringslivet speciellt inom retail, vilket är värdefullt för din fortsatta karriärutveckling.
Vi jobbar med bemanning och rekrytering och är nischade inom detaljhandeln. Vi jobbar aktivt med att söka upp, bygga relationer och attrahera kandidater med rätt kompetens till våra uppdrag både inom rekrytering och bemanning. Till vår hjälp har vi marknadens bästa verktyg för både rekrytering och bemanning. Vi bemannar våra kunders butiker och strävar alltid efter att bygga långsiktiga och nära relationer med både kunder och polare (konsulter). Vi håller en mycket hög servicenivå och anpassar oss efter våra kunders behov.
Vårt arbete ställer höga krav på diskretion och förtroende där kunder och kandidater är i fokus. Det är därför avgörande att du är serviceinriktad, kan uttrycka dig professionellt i tal och skrift och förstår värdet av goda relationer.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär bl.a. att
• Ansvara för bemanningen, dvs att bevaka och säkerställa att pass bokas och genomförs
• Introducera nyanställda polare (konsulter)
• Ha regelbunden kontakt med våra polare (konsulter) och våra kunder
• .Kandidat- och kundaktiviteter / kundvård genom mässor och butiksbesök (begränsat under Corona)
• HR-administration såsom framtagning av anställningskontrakt, statistik, avstämning av tidrapporter, m.m.
• Rekrytering kan komma att ingå i tjänsten om du har tidigare erfarenhet av det.
För att klara av rollen har du:
* Minst 1 års erfarenhet av sälj och service inom butik, helst inom detaljhandeln
* Erfarenhet av administrativt arbete
* Erfarenhet från bemannings- och / eller rekryteringsbranschen
* Erfarenhet av rekrytering är meriterande
* Studerat HR/PA eller liknande
* Är nyfiken, noggrann, flexibel, ansvarstagande och förändringsbenägen
* Är en sann lagspelare som gillar att arbeta i ett tight team med högt i tak och högt tempo
* Är utåtriktad och en "people person" som älskar att jobba med människor och att bygga relationer
* Trivs med och är van vid att leverera ett förstklassigt bemötande och en mycket hög servicenivå
Våra kunders butiker har öppet sju dagar i veckan och för att vi skall kunna ge dem bästa möjliga service ingår arbete på helger och röda dagar och beredskap på kvällar enligt ett rullande schema. Resor i tjänsten förekommer (dock begränsat efter Corona). För rätt person finns det möjligheter att på sikt påverka sina arbetsuppgifter.
Vi erbjuder:
* Att få vara med att påverka, få mycket ansvar och möjligheten att påverka verksamhetens utveckling
* Att få arbeta i ett tight team med härlig stämning och högt tempo
* Goda utvecklingsmöjligheter
* Tjänsten är på heltid med tillträde omgående eller efter överenskommelse
* Individuell kompetensutvecklingspeng
* Träningsbidrag
Tjänsten är på heltid och påbörjas omgående eller enligt överenskommelse. Vi följer tjänstemannaavtalet Unionen.
Tjänstens placering är på vårt trevliga kontor mitt i centrala Göteborg. Det finns möjlighet att jobba hemifrån ibland, för dem som önskar!
Vi intervjuar löpande, så vänta inte med din ansökan! Vi strävar efter mångfald.
PGA GDPR SÅ KAN VI ENBART HANTERA ANSÖKNINGAR VIA LÄNKEN ELLER VIA VÅR HEMSIDA RETAILSTAFFING.SE. ANSÖKNINGAR VIA MEJL, POST, ETC BEAKTAS EJ!
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till CEO Ulrika Mikkelsen, 0767-77 41 38 alt
ulrika.mikkelsen@retailstaffing.seVarmt välkommen till oss!
Vi samarbetar med flera butikskedjor inom rekrytering och bemanning av butikssäljare och har idag bemanningspooler på olika orter i Sverige.
Vi erbjuder våra kandidater att arbeta i världens bästa bransch som uthyrd via vår butikspool.
Retail Staffing Sverige AB är medlem i kompetensföretagen Almega och följer alla gällande kollektivavtal.
Retail Staffing - "We love retail"
Ersättning Fast
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Retail Staffing Sverige AB (org.nr 556978-3219),
http://www.retailstaffing.se Arbetsplats Retail staffing - Bemanning&Rekrytering inom Butik/E-commerce/Event/Pop-Up/Kundt
Kontakt VD/Retail Staffing Manager
Ulrika Mikkelsen
ulrika.mikkelsen@retailstaffing.se 0767-774138 Jobbnummer 7494588
Observera att sista ansökningsdag har passerat.