Vi söker en Order/Admin ansvarig

Best Office Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Best Office Sverige AB i Solna

Best Office Sverige AB är ett framgångsrikt tillväxtbolag inom dokument- och informationshantering som erbjuder företag kontorsnära produkter och tjänster såsom kopiatorer/fax/printer, dokumenthantering och digitala lagerlösningar. Best Office ingår i Xerox Partner kedjan som finns etablerad på de flesta orter i landet. Vi är ett relativt nystartat bolag och har dubblerat vår omsättning varje år sedan starten 2005. Vårt mål är att fortsätta i samma takt.
Vad kan Best Office Erbjuda dig:
Vi ger dig möjlighet att arbeta i ett ungt expansivt företag med möjlighet att påverka affärsprocesser och rutiner. Du kommer att få mycket eget ansvar och utvecklas i en miljö med högt arbetstempo.

Publiceringsdatum
2008-10-23

Dina arbetsuppgifter
Som Order/admin ansvarig hos Best Office kommer du att vara länken mellan vår säljorganisation och våra leverantörer. Du kommer att vara navet i vår organisation, personen som har ett finger med i de flesta processer som sker på företaget. Du kommer att rapportera till försäljningschef och VD. Huvuddelen av arbetsuppgifterna består av:
Supportera säljarna i processen mellan order och leverans till slutkund
Informera och supportera våra kunder
Ansvara för slutförandet av kundordrar via vårt affärssystem Winserv
Registrering av avtal och uppföljning
Löpande avtalsfakturering och avstämning i befintligt affärssystem
Enklare kontering och avstämning av leverantörsfakturor
Ansvara för lagersaldo
Ordermottagning vid förbrukningsorder
Se till att kontoret har allt som behövs
Svara i telefon vid behov
Veckovis rapportering till försäljningschef

Bakgrund
Vi söker dig som gillar att arbeta med kunder, interna processer och olika system, är öppen och kreativ och är en servicemänniska ut i fingerspetsarna. Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har telefonvana och är van att hantera flera olika uppgifter samtidigt. Verbalt är du ett proffs, du uttrycker dig klart med tydlighet och övertygelse. Kvalitet är ditt signum och du har förmåga att se hur saker hänger ihop och vikten av att arbeta med långsiktiga lösningar. Din initiativförmåga och uthållighet gör att uppgifter och aktiviteter sätts igång och avslutas effektivt. Du har god anpassningsförmåga och lätt för att hantera nya situationer och förutsättningar. Din energi och entusiasm påverkar din och andras arbetsglädje och miljö på ett positivt sätt
Du är självklart en van dataanvändare och har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska. Intresse av försäljning är meriterande men inte ett krav

Kvalifikationer
Gymnasiekompetens

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Tillsvidareanställning

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-11-21
Ange följande referens när du ansöker: Order/Admin
Ansökan kan skickas till e-postadress: klas.ahgren@bestoffice.se

Företag
BEST OFFICE SVERIGE AB

Adress
BEST OFFICE SVERIGE AB
VRETENVÄGEN 8 BV
17154 SOLNA

Kontorsadress
VRETENVÄGEN 8
SOLNA

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-41080800
Faxnummer: 08-41080849
E-postadress: klas.ahgren@bestoffice.se

Jobbnummer
338567

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Best Office Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Best Office Sverige AB: