Vi söker en multitaskare i världsklass!

Engqvist & Zimmerman HR Partner / Receptionistjobb / Alvesta
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Alvesta, Växjö, Hylte, Uppvidinge, Ljungby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Engqvist & Zimmerman HR Partner i Alvesta, Växjö, Älmhult, Emmaboda, Olofström eller i hela Sverige

Administratör till Wirtgen i Alvesta

En pålitlig, lokal partner inom försäljning och service är guld värd: Vi erbjuder ett brett sortiment av produkter och tjänster för alla typer av vägbyggnad, såväl som utvinning och bearbetning av bergmaterial allt anpassat efter era individuella behov. Med passion och kompetens, kommer vårt erfarna team säkerställa din framgång på jobbet.Marknadsledande produkter och service på högsta nivå med stränga kvalitetskrav skapar den säkerhet som du behöver på en konkurrensfylld marknad. Med framgångsrika och etablerade märken från WIRTGEN GROUP har du tagit ett viktigt steg på vägen mot framgång.

Engqvist & Zimmerman HR Partner

Vi är ett bolag som arbetar med rekrytering, professionell konsultverksamhet och outsourcing och som är specialiserade inom HR och med över 20 års erfarenhet. Vi har kunder inom alla branscher och verkar inom de flesta tjänsteområden.

Vår fokus är: hängivelse, ansvar och kundnöjdhet.

Publiceringsdatum
2019-05-08

Dina arbetsuppgifter
Som administratör och multitaskaresköter du arbetsuppgifter som handlar om att ge service ut i organisationen. Det handlar om att taansvar för växel, posthantering, fika, frukost, beställningar, boka resor, göra utskick samt övriga förekommandearbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna är breda och omväxlande och kan gå i rasande fart! Det kan även vara lite lugnare ibland och då hjälper du till där du behövs bäst i organisationen.

Vem är du

Avslutad gymnasial utbildning * Erfarenhet av service och kundkontakt * Du talar och skriver obehindrat på svenska såväl som på engelska * Tyska i tal och skriftär meriterande.

Du har enmycket hög datavana och är van att växla mellan olika affärssystem.

För att trivas i rollen som administratör och multitaskarehar du ett intresse och en vilja att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du söker aktivt nya utmaningar, sätter upp höga mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem. Vidare behåller du din motivation trots bakslag och arbetar tills resultat är uppnådda. Slutligen har du lätt för att anpassa dig till andras åsikter och se gruppen samt syftet med helheten. God service ut i organisationen är din ledstjärna och du älskar att hjälpa till!

Övrig information

Det här är ett konsultuppdrag. I den här rollen får du en anställning hos oss på Engqvist & Zimmerman. Vi bemannar under en period med extra mycket att göra då ett nytt affärssystem implementeras på Wirtgen. Vi bedömer att vi har behov av extra hjälp fram till sommaren. Det kan även bli längre.

Omfattning

50-75%

Ort

Alvesta

Kontaktuppgifter och ansökan

Ansök med CV och personligt brev.
Om du har frågor kan du kontakta Kitty Frejd på 0733-40 43 30.

Tidsplan

Vi vill ha din ansökan senast den 17 Maj. Vänta inte till sista ansökningsdagen att söka då vi behandlar alla ansökningar löpande.

Varmt välkommen med din ansökan! Eller vet du någon som skulle passa ännu bättre? Berätta för dem.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Engqvist linda@engqvistzimmerman.se 0733 40 44 54

Företag
Engqvist & Zimmerman HR Partner

Adress
Engqvist & Zimmerman HR Partner
Ronnebygatan 49
37134 Karlskrona

Kontorsadress
Ronnebygatan 49, Karlskrona

Jobbnummer
4776155

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Engqvist & Zimmerman HR Partner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Engqvist & Zimmerman HR Partner: