Vi söker en inköpsekonom till vår kund i Västberga

Experis AB / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Älskar du kombinationen av att jobba med redovisning och inköp? Är du en lyhörd och kommunikativ person som motiveras av omväxlande arbetsuppgifter? Då tycker vi att ska du söka jobbet som inköpsekonom hos vår kund med placering i Västberga.

Det här är ett långt konsultuppdrag som varar i ca ett år med start enligt överenskommelse. Du kommer att bli anställd av Experis och arbeta hos vår uppdragsgivare. Uppdraget är på heltid.

Uppdraget

Du kommer initialt att tillhöra inköpsavdelningen och rapportera till inköpschefen, för att sedan övergå till ekonomiavdelningen.

Det dagliga arbetet går i huvudsak ut på att arbeta med bonussammanställningar mot leverantör vid inköp, vara med i analys och uppföljning av inköp på kategorinivå och ha kontakt med leverantörer. Du kommer även att arbeta med fakturahantering och andra redovisningsrelaterade arbetsuppgifter så som bl.a. moms.

Publiceringsdatum
2019-10-31

Profil
Du har en högskole- eller universitetsexamen i ekonomi samt några års erfarenhet av att arbeta med redovisning och inköp. Vi ser det som meriterande med goda systemkunskaper i Agresso och Excel.

Som person är du noggrann, strukturerad och initiativtagande. Du är en duktig kommunikatör med förmåga att uttrycka dig väl på svenska och på engelska - i såväl tal som skrift.



Vad kan Experis Finance erbjuda dig?

Förutom en god erfarenhet och ett roligt och intressant uppdrag, ger konsultanställningen dig en rad förmåner.

Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter, och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.

Våra konsulter erbjuds en trygg anställning genom kollektivavtal, med bland annat övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.



Ansökan och kontakt

Du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag! Sista ansökningsdatum är den 15/11.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Jeanette Hagen på telefonnummer +46 8 736 28 57 eller e-post jeanette.hagen@se.experis.com.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Experis Finance

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis ekonomi & redovisning, finans, inköp, skatt och risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Experis AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "e9c87529-38fe-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Arbetsplats
Experis

Jobbnummer
4897344

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: