Vi söker en Customer Service Representative, (CSR) till Orica Sw

Orica Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Nora
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Nora, Lindesberg, Örebro, Lekeberg, Karlskoga eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Orica Sweden AB i Nora, Upplands Väsby, Gotland, Kungsbacka, Ånge eller i hela Sverige

Vi söker en Customer Service Representative gärna med tidigare erfarenhet inom administration.
Erfarenhet inom orderhantering och kundkontakt är meriterande.
Placering är i vår administrativa facilitet i Gyttorp.

Vi erbjuder dig en bred och varierande administrativ tjänst i ett högpresterande team där du kommer ha nära samarbete med kollegorna i Gyttorp och övriga Europa. Daglig kontakt med kunder ingår.

I din roll som Customer Service Representative kommer dina arbetsuppgifter innebära, men inte begränsat till:
Administrera kundorder i SAP
Administrera fakturering/kreditering
Säkerställa leverans av varor och tjänster enligt kunds önskmål
Hantera kontakter med kunder gällande ordrar och leveranser
Kommunicera eventuella problem som kan leda till försenad betalning, faktureringsförseningar, prissättning eller leverans- och produktfrågor.
Bidra till att skapa försäljningsprognoser utefter kunders behov.


Om dig:
Vi söker dig som gärna har tidigare arbetslivserfarenhet inom orderhantering. Du har kunskap i Officepaketet och erfarenhet av att arbeta i affärssystem företrädesvis SAP 4S/Hana.

Som person är du strukturerad och har lätt att fungera i sociala relationer. Du är en drivande, ansvarsfull person som är flexibel med sinne för service, ett starkt kundfokus är ett krav. Du har förmågan att arbeta med multipla uppdrag samtidigt.

För arbetet krävs att du är noggrann och har en god samarbets-, initiativ- och organisationsförmåga.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift.

Vi värdesätter självklart även personliga egenskaper såsom en positiv grundsyn, framåtanda och ett glatt humör.

Tillträde: Omgående
Arbetstid: Heltid, Dagtid
Placeringsort: Gyttorp
Anställningsform: Tillsvidare TJM
Upplysningar: Patrik Ericsson,Territory Manager, Mail: patrik.ericsson@orica.com tel.nr: +4670 398 37 50.

#jobbjustnu

Publiceringsdatum
2020-12-21

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-15

Adress
Orica Sweden AB
Hälleforsvägen
71301 Nora

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Customer Service Representativ".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Orica Sweden AB (org.nr 556012-5246)
Hälleforsvägen (visa karta)
713 01  NORA

Ansökan
E-post: Johan.Lundstrom@orica.com

Jobbnummer
5499639

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Orica Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Orica Sweden AB: