Vi söker en administratör till vår kund i Ludvika

Poolia Sverige AB / Administratörsjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Ludvika, Fagersta, Säter, Borlänge, Skinnskatteberg eller i hela Sverige

Vi söker nu en driven och lösningsorienterad administratör för ett spännande uppdrag hos en av våra kunder i Ludvika!

• Omfattning: heltid, 100%
• Start: 2024-09-02
• Längd: till och med 2025-03-01, med god möjlighet till förlängning.
Detta är ett konsultuppdrag och du blir anställd av oss på Poolia men kommer att jobba för kunden på plats i Ludvika.

Publiceringsdatum
2024-08-23

Om tjänsten
Som administratör tillhandahåller du allmänna administrativa kontorstjänster på avdelnings-, program- eller lokal affärsenhetsnivå. Du förbereder dokumentation och hjälper till med att undersöka, sammanställa, korrekturläsa och redigera rapporter, presentationer, organisationsscheman, korrespondens, etc. Du kommer du att arbeta nära med ledning och chefer. Denna roll erbjuder en fantastisk möjlighet att utvecklas inom flera områden, inklusive kompetensförsörjning och utveckling för avdelningen.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Utföra administration och dataanalys, inklusive insamling och bearbetning av data samt presentera den på ett professionellt och förståeligt sätt.
• Stödja, navigera och hantera nya digitala system.
• Genomföra personalanalyser.
• Bidra till och stödja samordningen av utvecklingen av samarbeten med externa parter, såsom universitet.
• Utveckla och optimera interna kommunikationsstrategier.
• Stödja ledningen med rapportering och presentationsmaterial, främst i PowerPoint och Excel.

Vem är du?

Kvalifikationer
• Stark digital kompetens och erfarenhet av att arbeta med olika system.
• Erfarenhet av dataanalys och att presentera data på ett förståeligt sätt.
• Erfarenhet av administrativa uppgifter kopplade till personalhantering och utvecklingsprojekt är meriterande.
• Hög kompetens i Microsoft Office, särskilt PowerPoint och Excel.
• Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både skriftligt och muntligt.
• Lösningsorienterad med förmåga att ta initiativ och arbeta självständigt.
• Serviceinriktad och hjälpsam med en positiv attityd.

Dina personliga egenskaper
• Du är proaktiv och ser möjligheter i utmaningar.
• Du har en stark känsla för service och en vilja att hjälpa andra.
• Du trivs med att arbeta både självständigt och i team.
• Du är analytisk och noggrann med ett öga för detaljer.
Stämmer detta in på dig? Välkommen med din ansökan via länken i annonsen! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "72064".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia PR AB

Kontakt
Cecilia Östling
cecilia.ostling@poolia.se

Jobbnummer
8859273

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: