Vi söker ekonomiassistent med stora ambitioner
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2017-12-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker ekonomiassistent med stora ambitioner" (publicerad 2017-12-21) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Bemannia söker dig som vill arbeta på ett företag som utvecklar Sverige med att bygga ett långsiktigt hållbart samhälle. Vår kund jobbar för att skapa så bra förutsättningar som möjligt för alla typer av företag att komma igång, växa och bli framgångsrika.
Vill du vara en del av detta expansiva företag?, Välkommen in med din ansökan redan idag!
Dina arbetsuppgifter:
Du kommer att fungerar som ett stöd till verksamheten med leverantörsfakturahantering, utbetalningar, löpande bokföring, tidsredovisning samt diarieföring av handlingar. Du kommer att svara på frågor från verksamheten i ärendehanteringssystemet Easit.
• Gymnasial utbildning, med inriktning mot ekonomi
• Minst två (2) år erfarenhet av av likartade ekonomiassistent arbete
• Goda kunskaper i Agresso och Excel
• Erfarenhet från statlig myndighet
• Intresse och god förståelse för statlig redovisning
• Goda kunskaper i Officepaketet
Meriterande kvalifikationer:
• Kunskaper i Agresso Tidredovisningsmodul
• Kunskaper i NYPS ärendehanteringssystem
• Kunskaper i Visma Proceedo
Dina personliga egenskaper:
Vi söker dig som är självgående och serviceinriktad samt har förmågan av flexibilitet att hjälpa till där det behövs.
Konsultuppdraget är på deltid, och sträcker sig från 15 februari till och med 31 augusti 2018.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Deltid .
Publiceringsdatum2017-12-15Ersättning•
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMimmi Dieden
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3857129
Observera att sista ansökningsdag har passerat.