Vi söker administratör till Bring i Torsvik
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Vill du arbeta på ett växande företag med stora utvecklingsmöjligheter? Har du tidigare erfarenheter inom transportbranschen och gillar att ha en administrativ roll? Då ska du söka denna tjänst!
Publiceringsdatum2019-05-23Om tjänstenSom administratör på Bring kommer dina huvudsakliga uppgifter vara orderhantering och skicka rapporter samt prisberäkning av godsets volym. Du kommer även ansvara för krediteringar och kontroller av kvittenser.
Arbetet är förlagt dagtid med upplärning start omgående.
Tjänsten som administratör på Bring pågår till mitten av våren 2020. Vid frågor, kontakta ansvarig, se längre ner.
I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Orderhantering och rapporter
• Prisberäkningar
• Övriga administrativa uppgifter som krediteringar och kontroll av kvittenser
Om dig
Vi söker dig som vill arbeta inom transportbranschen där du kommer ha en viktig roll som administratör. I din roll kommer dina uppgifter vara orderhantering och skicka rapporter samt prisberäkning av godsets volym. Du kommer också ansvara för krediteringar och kontroller av kvittenser. I rollen är det en fördel om du har läst ekonomi på gymnasienivå.
Har du tidigare erfarenheter inom transportbranschen ser vi det som mycket meriterande.
Vidare ser vi att du som söker gillar att arbeta i en grupp där det är högt till tak. Du ska ha ett logiskt tänkande, vara flexibel och att vara serviceminded är givet för dig.
Viktigt för tjänsten är:
• Läst ekonomi på gymnasienivå
• Datavana med goda kunskaper i Office-paketet
• Det är en stor fördel om man har kunskaper om samt tidigare erfarenheter inom transportbranschen
• Svenska i tal och skrift
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.
Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 7 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
1. Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan.
Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.
2. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
3. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Jennifer Andersson via 0500 - 44 57 70
Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Bring, Torsvik, transportbranschen, administratör
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-06-09
Ange följande referens när du ansöker: ref-30068
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennifer Andersson
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Storgatan 28
55321 JÖNKÖPING
KontorsadressÖstra Storgatan 28
Jobbnummer 4816029
Observera att sista ansökningsdag har passerat.