Vi erbjuder dig marknadens mest spännande tjänst inom försäljnin

Office Management Supplies AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Supplies AB i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden – kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation, operatörstjänster, samt tillbehör och förbrukningsvaror. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, och vi expanderar på samtliga orter. Med ca 200 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap!
Nu har du möjlighet att ta ditt nästa steg i karriären hos oss på OFFICE Management! Vi satsar på våra medarbetare, och erbjuder ett stimulerande jobb med mycket goda förtjänstmöjligheter i en högpresterande koncern. Hos oss är energinivån alltid hög!
Vi anställer bara dig som vill satsa på det här långsiktigt. Vi ställer också krav på att du ser arbetet som en viktig del av ditt liv just nu och är beredd att satsa till hundra procent.
Med 15% per år har vi expanderat sedan start 1993. Vi är idag en koncern med ca 200 anställda och vi har kontor i Kista, Göteborg, Uppsala och Malmö.
Vi arbetar med väletablerade varumärken, och självklart har vi trygga garantilönesystem och bra rörliga lönedelar.
Tjänstebeskrivning
Du kommer att bli en mycket viktigt nyckelperson att utveckla vår försäljning av tjänsteavtal. Det affärsområde som du kommer att ansvara för är inom telecom och it.
Idag arbetar ytterligare en kollega framgångsrikt med detta och det blir er uppgift att tillsammans utveckla, driva samt nå uppsatta mål.
Du kommer att bedriva ditt försäljningsarbete självständigt, med ansvar att utveckla vår befintliga kundstock rörande tjänsteavtal. Vi ställer tydliga förväntningar på din aktivitetsnivå och försäljningsresultat, samt att du kommer att hamna i en yrkesroll där du själv får ta stort ansvar.
Personbeskrivning
Du inger förtroende, är ödmjuk och resultatinriktad. Har du tidigare goda meriter från försäkringsbranschen är det meriterande. Du är van att använda telefonen som ditt primära arbetsverktyg. Att vara kreativ – se nya möjligheter och lösningar är en viktig del av ditt arbete. Du kan och vågar ta egna initiativ.
Till detta vill vi att du som söker har en positiv attityd och stark vilja! Detta är ett intensivt och utmanande arbete.
Hos oss får du utbildning, en spännande framtid med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Du blir delaktig i vårt förmånspaket vilket bland annat innefattar:
• worldclass
• Sofia hemmet,
• egen relax i huset
• rikskuponger
• kompetensutveckling m.m.
För denna tjänst är körkort och bil en förutsättning. Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.

Publiceringsdatum
2009-06-09

Så ansöker du
Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du välkommen att kontakta Mari Larsson eller Henrik Stadler på telefon 08-734 30 00.
Välkommen till vår framtid!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-08-08
Ange följande referens när du ansöker: 1524
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Mari Larsson, 08-734 30 00

Företag
OFFICE Management Supplies AB

Adress
OFFICE Management Supplies AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Jobbnummer
465197

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Supplies AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Supplies AB: