Verksamhetsansvarig
Din Hemservice AB / Sjukvårdschefsjobb / Boden
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukvårdschefsjobb i Boden,
Luleå,
Älvsbyn,
Piteå,
Kalix eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Din Hemservice AB i Boden Nu är vi på jakt efter ytterligare en verksamhetsansvarig!
Din Hemservice befinner sig i en kraftig tillväxt, vilket ställer krav på den enskilde medarbetaren att själv ta initiativ och föreslå förbättringar till såväl nya som befintliga rutiner. Vi har bedrivit privat hemtjänst i Bodens Kommun sedan september 2010 och är idag runt 40 anställda med tre administrativa tjänster. Vi är ett ambitiöst och engagerat gäng och kräver detsamma av dig.
Vi erbjuder dig ett positivt och omväxlande arbete i en stimulerande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Våra ledord Trygghet & Kontinuitet präglar verksamheten och återspeglas i allt vi gör och alla beslut som tas.
Publiceringsdatum2012-05-14Dina arbetsuppgifterSom Verksamhetsansvarig kommer du att tillse att genomförandeplaner, journalföring och uppföljningar utförs enligt aktuellt regelverk. Du har regelbundna kontakter med kunder och anhöriga. Du har ett stort ansvar för den dagliga driften av verksamheten och jobbar nära schemaplanerare samt verksamhetschef. Detta innebär bland annat att det ingår i dina arbetsuppgifter att medverka vid nyanställningar, ansvara för introduktionen av ny personal och ge handledning till de anställda. Arbetet innebär även ett nära samarbete med schemaplaneraren för att få en helhetsbild av verksamheten. Vårt arbetssätt innebär att vi har samma personal hos kunderna i största möjliga utsträckning, vilket gör schemaarbetet otroligt viktigt.
Då vår verksamhet är relativt nystartad betyder det att den som tillträder kommer att få goda möjligheter och ett stort ansvar för att utveckla verksamheten.
Bakgrund:
• Högskole-/Universitetsutbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig, exempelvis sjuksköterska eller socionom.
• Erfarenhet av ledarskap, exempelvis som enhetschef eller liknande.
• Erfarenhet av minst ett års dokumenterad vård- och omsorgsarbete
• Vi förutsätter att du har körkort och tillgång till egen bil, samt kompetens att arbeta med IT-stöd och har god datavana.
• I urvalsarbetet kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet.
• Du har förmåga att bygga förtroendefulla relationer och kan engagera, motivera och skapa delaktiget hos dina medarbetare.
• Och framförallt, att du har ett bra bemötande och ett genuint intresse för att arbeta med äldre människor.
Vi har behov av att tillsätta tjänsten omgående och ber dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt då urvalsprocessen kommer att ske löpande.
Anställningsvillkor
Provanställning 6 månader, heltid. Fast lön. Ange löneanspråk.
KörkortskravB
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Provanställning 6 månader
ErsättningFast lön
Ange löneanspråk.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-03
Maila eller skicka din ansökan via vår hemsida
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@dinhemservice.comKontaktMattias Bergqvist, Verksamhetschef (Ej tillgänglig per telefon V.20), 0702415588, 092112007 (Kontor),
mattias@dinhemservice.comKarin Söderberg, Verksamhetsansvarig, 092112008 (Kontor),
karin@dinhemservice.comFöretagDin Hemservice AB
AdressDin Hemservice AB
KUNGSGATAN 26
96134 BODEN
KontorsadressKUNGSGATAN 26
BODEN
KontaktuppgifterTelefonnummer: 0921-12007
E-postadress:
info@dinhemservice.com Jobbnummer 1243102
Observera att sista ansökningsdag har passerat.