Verksamhetsansvarig

Din Hemservice AB / Sjukvårdschefsjobb / Boden
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Boden, Luleå, Älvsbyn, Piteå, Kalix eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Din Hemservice AB i Boden

Nu är vi på jakt efter ytterligare en verksamhetsansvarig!

Din Hemservice befinner sig i en kraftig tillväxt, vilket ställer krav på den enskilde medarbetaren att själv ta initiativ och föreslå förbättringar till såväl nya som befintliga rutiner. Vi har bedrivit privat hemtjänst i Bodens Kommun sedan september 2010 och är idag runt 40 anställda med tre administrativa tjänster. Vi är ett ambitiöst och engagerat gäng och kräver detsamma av dig.
Vi erbjuder dig ett positivt och omväxlande arbete i en stimulerande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Våra ledord Trygghet & Kontinuitet präglar verksamheten och återspeglas i allt vi gör och alla beslut som tas.

Publiceringsdatum
2012-05-14

Dina arbetsuppgifter
Som Verksamhetsansvarig kommer du att tillse att genomförandeplaner, journalföring och uppföljningar utförs enligt aktuellt regelverk. Du har regelbundna kontakter med kunder och anhöriga. Du har ett stort ansvar för den dagliga driften av verksamheten och jobbar nära schemaplanerare samt verksamhetschef. Detta innebär bland annat att det ingår i dina arbetsuppgifter att medverka vid nyanställningar, ansvara för introduktionen av ny personal och ge handledning till de anställda. Arbetet innebär även ett nära samarbete med schemaplaneraren för att få en helhetsbild av verksamheten. Vårt arbetssätt innebär att vi har samma personal hos kunderna i största möjliga utsträckning, vilket gör schemaarbetet otroligt viktigt.
Då vår verksamhet är relativt nystartad betyder det att den som tillträder kommer att få goda möjligheter och ett stort ansvar för att utveckla verksamheten.

Bakgrund:
• Högskole-/Universitetsutbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig, exempelvis sjuksköterska eller socionom.
• Erfarenhet av ledarskap, exempelvis som enhetschef eller liknande.
• Erfarenhet av minst ett års dokumenterad vård- och omsorgsarbete
• Vi förutsätter att du har körkort och tillgång till egen bil, samt kompetens att arbeta med IT-stöd och har god datavana.
• I urvalsarbetet kommer stor vikt att läggas vid personlig lämplighet.
• Du har förmåga att bygga förtroendefulla relationer och kan engagera, motivera och skapa delaktiget hos dina medarbetare.
• Och framförallt, att du har ett bra bemötande och ett genuint intresse för att arbeta med äldre människor.

Vi har behov av att tillsätta tjänsten omgående och ber dig därför att skicka in din ansökan så snart som möjligt då urvalsprocessen kommer att ske löpande.

Anställningsvillkor
Provanställning 6 månader, heltid. Fast lön. Ange löneanspråk.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Provanställning 6 månader

Ersättning
Fast lön
Ange löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-06-03
Maila eller skicka din ansökan via vår hemsida Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@dinhemservice.com

Kontakt
Mattias Bergqvist, Verksamhetschef (Ej tillgänglig per telefon V.20), 0702415588, 092112007 (Kontor), mattias@dinhemservice.com
Karin Söderberg, Verksamhetsansvarig, 092112008 (Kontor), karin@dinhemservice.com

Företag
Din Hemservice AB

Adress
Din Hemservice AB
KUNGSGATAN 26
96134 BODEN

Kontorsadress
KUNGSGATAN 26
BODEN

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0921-12007
E-postadress: info@dinhemservice.com

Jobbnummer
1243102

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Din Hemservice AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Din Hemservice AB: