VD-assistent/Verksamhetskoordinator (medicinsk sekreterare) till

Bonliva AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bonliva AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Bonliva söker nu för kunds räkning en VD-assistent/Verksamhetskoordinator (medicinsk sekreterare) åt en större verksamhet i Stockholm.

I detta uppdrag så är kunden intresserad av att på längre sikt (efter 6 månaders inhyrning som konsult) rekrytera över dig till deras organisation permanent i en tillsvidaretjänst.

UPPDRAG & PERIOD

Uppdraget är på heltid (100% / 40 timmar i veckan) med vanlig kontorstid mån-fre kl 08-17.

Önskvärd start är from början på Januari 2022 alternativt enligt överenskommelse med hänsyn till eventuell uppsägningstid för rätt kandidat.

Arbetsuppgifterna beskrivs enligt följande:

VD-stöd

Stödja vd i de uppgifter som är aktuella för dagen - löpande administration

På uppdrag av vd ansvara för utvecklingsprojekt

Resebokningar, boka möten, assistera vid företagsevent, personalkonferenser och andra mötesaktiviteter inom bolaget

Föra mötesprotokoll/minnesanteckningar och bevaka nya och pågående ärenden

Avtalshantering

På uppdrag av vd ansvara för intern kommunikation.

Posthantering med ansvar för diarieföring och utlämning av allmänna handlingar

EK- ansvarig (elektronisk katalog)

IT

Administrera i TellUs och SLL IT- beställningar och supportärenden (e-tjänstekort, reservkort, behörigheter mm)

Administrera allmän IT-support (beställningar, reparationer etcetera)

Koordinera uppdrag (nya uppdrag, problemlösningar) med extern IT-support

Ansvara för bolagets telefoni (Locum)

Kontroll av fakturor gällande all IT-utrustning, datorer, licenser mm.

Kontaktperson Complianceportalen (system för riskanalyser)

Kontaktperson Serviceförvaltningen (ekonomiska system, HR-tjänster mm)

Ekonomi - Lönehantering

Hantera löneadministration i lönesystemet Heroma

Hantering av Beslut och Anställningsavtal för nyanställningar och timanställda

Administration av semester, sjukskrivningar och annan frånvaro

Stöd för ekonomifunktionen med attestering och kontering av fakturor samt hantering av betalningar

Kontakt med banker

Styrelse- och bolagsarbete

Hantera styrelseadministration och bolagsformalia på uppdrag av vd.

Förbereda dokument och utskick inför kvartalsrapporter och årsbokslut

Administrering av bolagets beslut och avtal, inklusive diarieföring och arkivering

I övrigt behjälplig med styrelsearbetets övergripande rutiner

Kontaktperson avseende beslut, riktlinjer och policys som påverkar bolagets verksamhet

Kunden kräver att du som ansöker är färdigutbildad medicinsk sekreterare och har arbetat med vissa eller alla dem ovan nämnda arbetsuppgifterna. Du bör behärska diarieföring, arkivering och dokumenthantering.

Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete som VD-assistent, kontorsansvarig eller liknande tjänst. Vad som också är meriterande är om du har erfarenhet av något personaladministrativt system, gärna Heroma och Raindance. Kunden ser gärna att du har en mycket god förmåga av att kunna uttrycka dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift.

VARFÖR BONLIVA?

Alltid en fast kontaktperson som arbetar för att din upplevelse ska bli så bra som möjligt före, under och efter uppdraget.

Behjälpliga med boenden och resor om du bor på annan ort.

Hög marknadsmässig ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär.

Alltid full trygghet med full försäkring via vårt trygghetspaket och samarbete med SEB och AFA.

ANSÖKAN

Ansök direkt via länken nedan, så hör vi av oss till dig inom kort.

Endast korrekt formulerade ansökningar via mail kommer att behandlas och kontaktas.

ENGAGERAT STÖD LÄNGS VÄGEN

När du arbetar tillsammans med oss gör vi allt för att du ska trivas och vi finns med hela vägen för att säkerställa att du mår bra och utvecklas i den riktning du vill. Det är viktigt att du som undersköterska erbjuds en marknadsmässig lön och vi erbjuder därför individuell lönesättning utifrån din erfarenhet och uppdragets karaktär. Vi betalar ut lön varje vecka och erbjuder våra konsulter en personlig kontaktperson. Om du arbetar på annan ort hjälper vi dig med boende och resor.

OM OSS

Bonliva är Sveriges ledande vårdbemanningsföretag och är upphandlade i samtliga regioner samt flertalet kommuner och privata verksamheter. Med dedikerade team inom samtliga specialiteter är vår främsta uppgift att säkerställa att din kompetens kommer till rätt plats, att du utvecklas i den riktning du vill och att du får en marknadsmässig ersättning för din insats.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2021-11-26

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bonliva AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bonliva AB (org.nr 556857-2886), https://bonliva.se/

Arbetsplats
Bonliva

Kontakt
Ossian Eklund
ossian.eklund@bonliva.se
+46763953549

Jobbnummer
6134471

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bonliva AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bonliva AB: