VD-Assistent till Samsung

MultiMind Holding AB / Assistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla assistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MultiMind Holding AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Upplands Väsby, Södertälje eller i hela Sverige

MultiMind Bemanning AB offers staffing and recruitment services. Our niche is to supply staff with language skills and international experience within Logistics, Accounting/Finance, Marketing, HR and IT.

Just nu söker vi en driven VD-Assistent till vår kund Samsung! Detta är ett konsultuppdrag där uppdraget startar så snart som möjligt och sträcker sig till april 2023 med möjlighet till förlängning.

Om företaget: Samsung är ett av världens ledande IT-företag inom konsumentelektronik, en digital ledare med verksamhet i många branscher och länder. Allt de gör drivs av en passion för excellens - och engagemang för att utveckla de bästa produkterna och tjänsterna på marknaden. I dagens snabba globala ekonomi är förändringar konstant och innovation är avgörande för ett företags överlevnad. Under de senaste 70 åren har Samsung siktat på framtiden och förutsett marknadsbehov och krav på att styra företaget mot långsiktig framgång.

Om tjänsten: Som VD-assistent kommer dina huvudsakliga ansvarsområden vara att assistera VD:n och Business Directors med olika typer av administration och support, såväl som att ta del i olika projekt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

Generell administration och support till VD:n - ta hand om kalender, resor, hotellbokningar samt registrering av reseutgifter.
Godkännande av tidrapporter, resebidrag och reseutgifter för VD:ns direktrapporterande.
Förbereda och assistera vid VIP-besök.
Se till att kontrakt och relevanta dokuement är signerade av VD:n och returnerade till avsändaren.
Delta i olika projekt och events, så som Julmiddag, Samsung-dagen etc.
Intern kommunikation så som email och mötesbokningar inom SENA.
Skapa goda arbetsrelationer med admin för huvudkontakter på EHQ och HQ.
Supportera och assistera i olika personliga ärenden vid behov.
Dina kvalifikationer: Kandidatexamen inom företagsekonomi, önskvärt med inriktning inom marknadsföring och/eller administration.
Goda kunskaper inom MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook).
Goda kunskaper inom sociala medier/marknadsföring.
Flytande Svenska och Engelska i tal och skrift.
Tidigare erfarenhet av att arbeta inom administration i en internationell miljö.
Din profil: Strukturerad och serviceinriktad.
Pålitlig och lojal.
Självständig, ansvarstagande och initiativtagande.
Bra kommunikatör.
Flexibel och en bra lagspelare.
Låter rollen intressant? Vid intresse ber vi dig att skicka din ansökan till MultiMind Bemanning snarast. Alla ansökningar behandlas löpande.

Som anställd hos MultiMind erbjuder vi dig: Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, Ob-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett framgångsrikt, internationellt bolag.
Delta på roliga fester och event och stärka ditt professionella nätverk.

Varaktighet, arbetstid
Heltid 2 år

Publiceringsdatum
2021-03-11

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MultiMind Holding AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
MultiMind Holding AB (org.nr 556618-3686), http://www.multimind.se

Arbetsplats
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB

Jobbnummer
5623499

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MultiMind Holding AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MultiMind Holding AB: