VD-assistent till framstående bolag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2017-05-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "VD-assistent till framstående bolag" (publicerad 2018-01-23) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2017-05-19Om företagetJurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Dina arbetsuppgifterVill du ha en viktig roll på ett expansivt och framstående bolag där du får möjlighet att påverka både din och företagets utveckling framåt? Då kan detta vara tjänsten för dig!
Som VD-assistent arbetar du med att stötta företagets VD i det dagliga arbetet. Uppdraget är med start i början av juni och löper minst tre månader framåt. För rätt person kan uppdraget bli förlängt och leda till en fast anställning. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Protokollföring, både interna och externa möten
• Planera, protokollföra och sköta administrationen kring koncernledningsmöten
• Administrera VD 's kalender
• Fakturering
• Förberedelse av presentationer
• Andra administrativa arbetsuppgifter i mån av tid.
Vem är du?
Vi söker dig, gärna med ett brinnande intresse för finans, som har ett eller ett par års erfarenhet av liknande roll. Har du högskoleutbildning inom till exempel ekonomi är det ett stort plus men inte ett krav. Du har med fördel arbetat i internationell miljö då större delen av arbetet sker på engelska och du är van vid att kommunicera på både engelska och svenska i tal och skrift.
Som person är du självgående och driven. Du är kommunikativ och social och van vid att hantera ett brett kontaktnät både externt och internt. Vi lägger stor vikt vid att du är noggrann och strukturerad och att du har hög integritet.
Du erbjuds
Du blir en del av ett expansivt företag, där du får chansen att arbeta på hög nivå och utvecklas i en positiv och snabbrörlig arbetsmiljö!
Detta är ett konsultuppdrag - vilket betyder att du arbetar via oss som konsult hos Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbetar hos kund. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Karolina Wahlström
karolina.wahlstrom@jurek.se. Ansök på
www.jurek.seVälkommen in med din ansökan!
Start
I början av juni.
Sista ansökningsdag
Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Kontaktperson för detta jobbKarolina Wahlström
Telefonnummer: 0762-97 87 95
E-postadress:
karolina.wahlstrom@jurek.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarolina Wahlström
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3511001
Observera att sista ansökningsdag har passerat.