VD-assistent / HR-assistent / Administratör till entreprenadföre

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-03-15

Företaget
Företaget är ett entreprenadföretag som är experter på att ta ett helhetsansvar för alla delar av entreprenaden, från byggstart till färdig nybyggnad, ombyggnad eller renovering. De är omkring 50 medarbetare i organisationen. Kontoret är placerat i centrala Stockholm och mycket arbete sker även i norrort ute på arbetsplatser.


Dina arbetsuppgifter
Som VD-assistent arbetar du dedikerat för VD och sköter all service som är kopplad till dennes administrativa behov samt har kontakt med anställda i verksamheten. Till dina arbetsuppgifter hör bland annat:
• Kalenderadministration och möteskoordinering
• Mötesförberedelser och protokollföring
• Support och planering av interna och externa events såsom konferenser
• Kontorsansvar och generell kontorsadministration samt inköp av kontorsmaterial
• Administrering av diverse register och uppdatering av databaser och system

Du kommer även att hantera personalärenden, uppdatera och administrera personalhandboken, hantera lägenhets- och parkeringsuthyrningar och ha hand om diverse avtalssigneringar. Vidare kommer du även att assistera den ekonomiansvarige med fakturering och underlag.

Rollen innebär ett stort eget ansvar och mycket varierande arbetsuppgifter. Arbetstiderna omfattar vardagar under tiderna 07.00 - 16.00, med möjlighet till flextid.


Kvalifikationer
• Minst två års arbetslivserfarenhet av att arbeta i en liknande serviceorienterad roll och erfarenhet av administration i en koordinerande roll
• Meriterande med eftergymnasial utbildning, speciellt om det är inom HR eller ekonomi
• B-körkort är ett krav
• God system- och datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• Meriterande med kunskaper i slaviska språk

Vi tror att du är självgående och har förmågan att strukturera och planera ditt och andra arbeten väl. För att passa i rollen är du handlingskraftig och tar egna initiativ för proaktivt underlätta för verksamheten och driva arbetet framåt. Eftersom ingen dag är den andra lik är det viktigt att du trivs med förändringar och snabbt kan ställa om. Då arbetet innefattar mycket nära dialog med olika medarbetare i organisationen har du en god kommunikativ förmåga. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas samt agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm och Norrort
Lön: Enligt överenskommelse

Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Grönborg lisa.gronborg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4022969

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: