VD assistent till ett internationellt företag
MultiMind Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
2012-10-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "VD assistent till ett internationellt företag" (publicerad 2013-12-02) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
MultiMind Bemanning AB söker en VD assistent till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att tjänstgöra på det nordiska huvudkontoret i Stockholm. Uppdraget är tre månader med mycket goda chanser till förlängning.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att stötta VD:n och den nordiska ledningsgruppen administrativt. Det innebär:
• Komplex kalenderhanetring
• Mötesbokningar och planera logistiken kring dem
• Hantering av konfidentiell information
• Delegera förfrågningar på uppdrag av företagsledarna i VD:s frånvaro
• Organisera globala möten samt sköta HR ärenden.
Vi ser att du:
• Har erfarenhet av olika administrativa roller och en bred kunskap om hur en verksamhet fungerar. Vi ser även att du är van vid att hantera olika system och processer.
• Har minst sju års erfarenhet av att ha arbetat som VD assistent.
• Har dokumenterad erfarenhet av att kunna hantera det vardagliga kontorsflödet så som kalenderhantering, förberedelser inför möten/ konferenser, teknisk installation, internationella researrangemang (exempelvis visumansökan m.m.) för VD:n och ledningsgruppen
• Är van vid att arbeta under press och möta deadlines
• Har förmågan att arbeta självständigt och gör kontinuerliga uppföljningar
• Är bekväm med att självständigt fatta beslut och kan förutse problem och behov hos VD:n och företaget samt hjälpa till att lösa och tillgodose dem
• Har goda kunskaper i MS Office, SharePoint och van vid att använda system för videokonferenser
• Har flytande kunskaper i engelska och svenska. Då VD:n är engelsktalande kommer man att använda språket dagligen.
Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt. Tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdagen.
Publiceringsdatum2012-10-09Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningFast
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-10-19
Ansökan kan skickas till e-postadress:
nozha.amezeane@multimind.seKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNozha Amezeane, +46 8 21 67 36
FöretagMultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm
Jobbnummer 1360630
Observera att sista ansökningsdag har passerat.