Växeltelefonist till Coor på Karolinska Sjukhuset i Huddinge
Coor Service Management AB / Kundservicejobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Ekerö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Huddinge,
Stockholm,
Ekerö,
Solna,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Vill du göra skillnad på riktigt? Har du dessutom ett genuint intresse för att ge service, har en lösningsfokuserad och positiv attityd samt är lyhörd för kundens behov?
Då är telefonist på regionerna ett spännande arbete för dig!
Om rollen
Som växeltelefonist för region Stockholm kommer du att vara den första som möter kunden när de ringer till regionen. I rollen kommer du att hantera en stor mängd inkommande samtal tillsammans med dina kollegor på plats men även ensamarbete kan förekomma. Det här är en roll som gör skillnad på riktigt där du dagligen hjälper både inringande och vårdpersonal.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Svara på inkommande samtal
• Lotsa samtal vidare till rätt destination på ett serviceinriktat och effektivt sätt
• Hantera inkommande akutlarm enligt rutin
• Hantera jourlistor
• Självständigt söka upp rätt information för att hjälpa den inringande
• Vara aktiv i förbättringsarbetet mot kund genom att löpande komma med förbättringsförslag för våra kunder och vår egen verksamhet.
Vårt uppdrag bemannas dygnet runt, alla årets dagar så du behöver ha möjlighet att arbeta vardagar, helg och röda dagar mellan 07:00-21:00 enligt schema där du har möjlighet att komma in med schemönskemål. Tjänsten är i första hand en visstidsanställning på 75% tom. 31 oktober med stor möjlighet till förlängning. Din huvudarbetsplats kommer vara på Huddinge sjukhus men arbete kan vid behov förläggas i Solna.
Vår kandidat
Du har tidigare erfarenhet från arbete inom växel eller annan serviceinriktad roll där du dagligen använt telefon som arbetsredskap. Din svenska och engelska är god i tal och skrift och du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn och gärna arbetat med flera skärmar. Vi ser att du är tekniskt nyfiken med god datavana och har du dessutom erfarenhet från att arbeta i olika system och program ser vi det som meriterande.
Stämmer detta in på dig?
Personliga egenskaper
Som telefonist arbetar du med människor i fokus och är lyhörd för deras situation och behov. Du tycker att det är roligt att ge kunderna en upplevelse utöver det vanliga. Tempot kan emellanåt vara högt men du triggas av att arbeta effektivt och strukturerat enligt tydliga instruktioner. Du är en lagspelare som har lätt att samarbeta med andra och ställer upp när det behövs. Vidare är du en positiv person som tar tag i saker och ser till att de blir gjorda och är bekväm i att hantera svåra samtal under tidspress samt anpassa dig efter varje unika samtal. Med din kunskap, positiva inställning och ditt stora engagemang ger du våra kunder service i stjärnklass
Vi erbjuder
Som telefonist på regionerna får du arbeta i en miljö som kännetecknas av en öppen, prestigelös och välkomnande atmosfär med härliga kollegor där varje medarbetare ses som en talang. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs - Du gör skillnad på riktigt! Coor erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats. Vi erbjuder fast lön enligt kollektivavtal med avtalspension, försäkringar och andra förmåner såsom föräldralön och friskvårdsbidrag. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential.
Kontaktuppgifter och övrig information
För mer information vänligen kontakta gruppchef Sofie Fagerberg Cadenius 010-559 55 36 alt Eva Hägglund 010-559 55 48.
Urval och intervjuer genomförs löpande och så snart vi hittat våra stjärnor kan annonsen komma att stängas ner, så vänta inte med din ansökan.
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2022 blev Coor utnämna till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är fortsatt ett karriärföretag enligt Karriärföretagen.
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning med stor möjlighet till förlängning Deltid 75%
Publiceringsdatum2022-05-05ErsättningLön enligt callcenteravtalet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCoor Service Management AB
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)
Arbetsplats Coor Service Management
Jobbnummer 6611328
Observera att sista ansökningsdag har passerat.