Varbi söker Försäljningsansvarig till Stockholm
Varbi AB, / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Varbi AB, i Stockholm,
Trollhättan eller i
hela Sverige Vill du också kunna säga att du har Sveriges bästa arbetsplats? Vi på Varbi är idag 18 medarbetare och vi växer hela tiden.
De flesta av oss arbetar på huvudkontoret i centrala Trollhättan, men vi har också kontor i centrala Stockholm och i Oslo. I vår kompletterar vi dessutom med kontor i USA och Nederländerna! I över 10 år har Varbi utvecklat ett heltäckande rekryteringssystem för att underlätta vardagen för personer som arbetar inom HR och rekrytering. Vi har över 450 kunder, och bland dem finns Sveriges största arbetsgivare, Sveriges största kommun, Sveriges ledande universitet och Nordens största nöjespark. Bland kunderna är vi kända för att inte bara leverera ett grymt system, utan också för vår goda kundrelation.
Några av förmånerna hos oss:
- Träna på arbetstid och få ditt gymkort betalt
- Sex veckors semester
- Gemensamma resor
- Flexibel arbetstid
- Utvecklas hos oss - vi är en liten och agil organisation som tar till vara på varje kollegas unika kompetens!
- På Stockholms kontoret sitter du tillsammans med två av våra trevliga kollegor!
Om jobbet
I rollen som Försäljningsansvarig kommer du vara ansvarig för hela försäljningsprocessen gällande Varbis rekryteringssystem. Det innebär bland annat första dialog med potentiell kund, demonstration av systemet, utbildning och implementering. Den viktigaste delen i hela processen är kundrelationen, som vi tror att du kommer fortsätta att utveckla med alla befintliga kunder. Du blir Försäljningsansvarig för den privata sektorn för både befintliga och nya kunder i Stockholm, Mälardalen och Norra Sverige.
Rollen innebär också att du kommer hjälpa kunden att integrera deras egen rekryteringsprocess i rekryteringssystemet Varbi. Du kommer även att vägleda kunderna i hur de kan arbeta mer effektivt med employer branding och hur de hittar rätt kandidater med hjälp av systemets färdiga bryggor till sociala medier och andra plattformar.
Om dig
Vi tror att du som söker har flera års erfarenhet av B2B-försäljning med goda referenser. Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbeta med rekrytering eller från rekryteringsbranschen. Vi ser även att du har en högskole- eller universitetsutbildning och gärna någon utbildning inom försäljning. Du ska kunna kommunicera flytande i tal och skrift på svenska samt ha goda kunskaper i engelska. Eftersom vi har verksamhet i Nederländerna så är det en fördel om du kan prata nederländska.
Som person tror vi att du är affärsmässig, initiativtagande och gillar att bygga relationer med andra människor. Vi tror att du har en hög servicenivå och tycker om att samarbeta med både dina kollegor och kunder. Vidare är du en stabil och målinriktad person som tycker om problemlösning.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i vår rekryteringsprocess.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2018-10-31ErsättningFast lön och provision
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-25
Ange följande referens när du ansöker: 2018/12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMichaela Digneus, HR-chef 073-7882660
FöretagVarbi AB,
AdressVarbi AB,
Spannmålsgatan 13
46130 Trollhättan
KontorsadressSpannmålsgatan 13
Jobbnummer 4432004
Observera att sista ansökningsdag har passerat.