Vår kund St1 söker nya kollegor till Kundserviceavdelningen
Avanzera AB / Butikssäljarjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Tillsammans med vår kund St1 söker vi tre engagerade kundservicemedarbetare. St1 är en känd aktör i drivmedelsbranschen med stationer runt om i Sverige, deras huvudkontor ligger i Sundbyberg. St1 befinner sig i en spännande fas.
Idag har dem 4 drivmedelskort som dem hanterar och ganska nyligen har dem lanserat ett femte betalkort, St1 MasterCard. Detta innebär att ett nytt system kommer implementeras för att kunna supportera och sköta korthanteringen för det nya kortet. Du kommer att hantera alla kort och det är både privat och företagskunder. I och med det nya systemet samt de befintliga kortsystemen krävs det en del tekniska lösningar och vi ser gärna att du gillar utmaningar. Du kommer bli en del av ett företag med positiv stämning, bra sammanhållning med trevliga kollegor i trivsamma lokaler.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Våra anställda konsulter har en trygg anställning med fast månadslön. Vi har kollektivavtal och erbjuder våra anställda medarbetare friskvårdsbidrag.
Arbetsuppgifter:
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du arbeta med följande.
• Ta emot inkommande samtal, svara på mail, chatt
• Hantera fakturafrågor samt hantera kreditbedömningar, korttjänster och reklamationer
• Du kommer även ha kontakt med kunder via sociala medier
Din bakgrund:
Vi söker dig som har erfarenhet av servicerelaterade roller sedan tidigare och är van vid att hantera kunder på ett professionellt sätt. Du har minst gymnasieutbildning och har du tidigare erfarenhet av en kundtjänstroll eller har erfarenhet av telefon som arbetsverktyg är det meriterande. Vi ser gärna att du har systemvana och kan hantera MS Office. Vidare är det ett krav att du kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift.
Uppdragen kommer starta omgående och sträcker sig initialt i 6 månader med stor möjlighet till förlängning.
Vänligen ansök snarast, tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-08-08ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-15
Ange följande referens när du ansöker: 1081
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCecilia Wiborg
cecilia.wiborg@avanzera.se 0707-519590
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 4279582
Observera att sista ansökningsdag har passerat.