Vår kund inom offentlig sektor söker Kontorsvärd i Stockholm
Manpower AB / Vaktmästarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vaktmästarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Just nu söker vi på Manpower dig som vill ta dig an ett roligt uppdrag hos en av våra kunder inom offentlig sektor. Fördelen med att vara anställd hos oss är att du får en trygg anställning med bra villkor samtidigt som du får arbeta hos en av våra spännande kunder. Välkommen med din ansökan!
Det här är ett konsultuppdrag som varar ett år. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår uppdragsgivare.
Vad går arbetet som konsult ut på?
Ditt första uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos en spännande kund i Stockholm där du kommer att arbeta som kontorsvärd. Mer specifikt innebär det att posthantering, skötsel och avfallshantering. Du kommer att utfärda felanmälningar och felavhjälpning, ansvara för beställningar av varor samt mottagning av leveranser samt ansvara för inre skötsel och underhåll.
Exempel på arbetsuppgifter
* Post och pakethantering
* Hantera kontorsavfall
* Felanmälningshantering
* Flytt och möblering
* Tillsyn och skötsel av lokalerna
* Agera backup vid receptionen
Är du rätt person för jobbet?
Den här tjänsten passar dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som kontorsvärd eller vaktmästare. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb.
I övrigt krävs det att du har
* Erfarenhet av minst ett (1) ärendehanteringssystem
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet av likartade arbetsuppgifter inom kontorsservice
• Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt
Det är meriterande om du har
* Erfarenhet av att arbeta mot extern leverantör (till exempel hyresvärd/fastighetsägare)
* Kompetens att självständigt ansvara för, planera och genomföra aktiviteter
* Erfarenhet av ärendehanteringssystemet Nilex
* God förmåga att kommunicera, vara lyhörd samt samarbeta med olika intressenter
Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Sök tjänsten idag!
Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Hanna Luokkamäki via e-post:
hanna.luokkamaki@manpower.seVi ser fram emot att höra från dig!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av stud
Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract
Publiceringsdatum2022-07-15ErsättningNot Specified
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagManpower AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "bef5feac-f349-".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Manpower AB (org.nr 556348-1588)
Arbetsplats Manpower
Jobbnummer 6826794
Observera att sista ansökningsdag har passerat.