Utvecklingsmöjligheter för dig som supporttekniker!
Poolia IT AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia IT AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Presentation
Är du en person som brinner för att ge högklassig service? Vill du utvecklas inom IT-branchen och bredda dina kunskaper? Isåfall kan detta vara ett uppdrag för dig,
Vi förstärker just nu vårt supportteam hos en av våra största kunder. I rollen som helpdesk-tekniker får du chansen att arbeta med härliga medarbetare som skapar nöjda användare världen över.
Urval kommer att ske löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2016-11-17Dina arbetsuppgifterSom helpdesk-tekniker blir du en del i det globala support-teamet som arbetar 24/7. Arbetet är uppdelat i 2-skift i Sverige och ett skifte i Hongkong, vilket innebär att man hanterar stödet från Sverige under 07: 00-01: 00 (sommartid) och 07: 00-00: 00 (vintertid) vardagar och helger, alla dagar!
Vi ser att du som söker är serviceinriktad och har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom IT / supportorganisation. Du måste ha goda muntliga och skriftliga kunskaper i både svenska och engelska. Framför allt ha en positiv och hjälpsam attityd!
Utbildning/erfarenhet
Som person ser vi att du är ambitiös, konkurrenskraftig, ödmjuk och kommunikativ. Du söker ständigt efter möjligheter att förbättra saker och ting. Du värdesätter eget ansvar, högt tempo, lagarbete och rak kommunikation. Du trivs med att arbeta i en global roll, med många olika kontakter.
Dina färdigheter
• 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda muntliga och skriftliga kunskaper i både svenska och engelska
• God kännedom om att stödja datorer som kör Windows 7
• Kunskap om administration i Active Directory, t.ex. användare, datorer, säkerhetsgrupper och distributionslistor
• Kunskap om ansökningarna ingår i 2010/13-sviter Microsoft Office
• Kunskap om ITIL-processer, särskilt Incident Management processen
Förmåner
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 44942
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Höggren
anna.hoggren@poolia.seTobias Munoz
Tobias.Munoz@poolia.seFöretagPoolia IT AB
AdressPoolia IT AB
Box 207
10124 Stockholm
KontorsadressBox 207, Stockholm
Jobbnummer 3165962
Observera att sista ansökningsdag har passerat.