Utvecklande roll som Speditör och Orderadministratör
SJR / Inköpar- och marknadsjobb / Partille
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Partille,
Göteborg,
Lerum,
Mölndal,
Härryda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos SJR i Partille,
Göteborg,
Mölndal,
Härryda,
Kungälv eller i
hela Sverige För ett uppdrag hos vår kund söker vi nu dig som dig som vill arbeta med spedition, kundkontakt och orderadministration. Tjänsten är bred och varierande och du kommer ingå i ett trevligt team. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader med chans till förlängning eller anställning hos vår kund. Du kommer arbeta hos vår kund i Partille.
Tjänstebeskrivning
I den här rollen kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter inom bland annat orderläggning, fakturering, utfärdande av transportdokument, leveransbevakning och bokning av transporter. Arbetsuppgifterna består även av löpande kundkontakt där du besvarar frågor via mail och telefon rörande exempelvis pris, lagerstatus och leveranstider. Vidare har du daglig kommunikation med övriga avdelningar på företaget så som ekonomi, inköp, produktion och lager.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet från likande arbetsuppgifter sedan tidigare. Du är en van användare av Officepaketet, främst Excel och har du erfarenhet av Dynamics är detta meriterande. Då företaget arbetar med internationella kunder är det viktigt att du utöver svenska även behärskar engelska i både tal och skrift.
För att trivas i tjänsten behöver du vara en service minded person som sätter kunden i fokus. På avdelningen arbetar de i team och det är viktigt att du trivs att samarbeta och hjälpas åt när det behövs samtidigt som du har en förmåga att arbeta självständigt. Vidare behöver du vara en ansvarstagande och kommunikativ person med en god strukturförmåga. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Publiceringsdatum2019-04-04Så ansöker duFör mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Tomas Bogren på 031-333 54 84. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2019-04-28.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy:
https://sjr.se/gdpr/integritet... (
https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)Konsult hos SJR
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med vårt goda renommé och varumärke samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär.
Om företagetSJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande rekryterings- och konsultföretag och har sedan 1993 byggt upp ett brett kontaktnät i näringslivet inom denna sektor. Personlig service och kvalitet är utmärkande för SJR. Vi är idag ca 550 anställda och har kontor i Stockholm, Malmö, Göteborg och Helsingborg. Vår främsta resurs är vår personal och vår vision är att vara förstahandsvalet för ekonomer som vill byta arbete och för företag som behöver personalresurser inom Ekonomi och Bank & Finans. SJR är noterat på First North. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef-, specialist- och assistentnivå.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTomas Bogren
tomas.bogren@sjr.seFöretagSJR
AdressSJR
Kungsgatan 48 B
41115 Göteborg
KontorsadressKungsgatan 48 B, Göteborg
Jobbnummer 4712026
Observera att sista ansökningsdag har passerat.