Uthyrare till Västerås
Rikshem AB / Receptionistjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rikshem AB i Västerås,
Sigtuna,
Uppsala,
Södertälje,
Solna eller i
hela Sverige Rikshem ägs av Fjärde AP-fonden och AMF och är ett av Sveriges största och mest expansiva privata fastighetsbolag. Vi erbjuder bostäder och samhällsfastigheter på utvalda orter från norra till södra Sverige. På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Som arbetsgivare kännetecknas vi av en dynamisk miljö och korta beslutsvägar. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Läs mer på Rikshem.se
Uthyrare till Rikshem Västerås
Rikshem har på kort tid vuxit till att bli ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. Till vårt fastighetsbestånd i Västerås söker vi nu en uthyrare som med serviceanda, driv och nytänkande vill vara med och utveckla våra hyresgästkontakter till nästa steg. Vi befinner oss i en stark tillväxtfas och tar nu nästa steg i vår utveckling med fokus på ökad hållbarhet, digitalisering och långsiktig kundnöjdhet. Vi erbjuder nu möjligheten att vara med och växa i ett härligt uthyrarteam på ett av Sveriges mest spännande och expansiva fastighetsbolag.
Som uthyrare på Rikshem arbetar du med hela uthyrningsprocessen av Rikshems bostäder och lokaler. Arbetet innehåller bland annat tät kontakt med Rikshems kunder och bostadssökande genom telefon, e-post och direktmöten.
Vi söker dig som har:
• Erfarenhet från tidigare arbete med kundbemötande och administration
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Goda kunskaper i både svenska, engelska (tal och skrift) och gärna något annat språk.
• Vi ser gärna att du har utbildning inom ekonomi, juridik alternativt arbetslivserfarenhet inom fastighetsbranschen. Som person är du van att ta egna initiativ och trivs med att arbeta både självständigt och i team. Du är strukturerad, skicklig på att hantera stora mängder information och olika uppgifter samtidigt samt har en säljande inställning. Du drivs av att arbeta mot tydliga mål och är affärs- och resultatorienterad. Då tjänsten ställer höga krav på snabb service, behöver du ha intresse och förståelse för kundens behov och ett utpräglat sinne för service och affärsmannaskap. Rikshem strävar efter ökad mångfald och därför söker vi dig som kan bidra med nya perspektiv, värdesätter olikheter och förstår hur dessa påverkar dig själv och andra.
Varför Rikshem? På Rikshem arbetar vi utifrån värdeorden pålitlighet, utveckling och långsiktighet. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling för dig som har drivkraft och engagemang. Detta bidrar till att vi i undersökningar röstas fram till en av de mest attraktiva arbetsgivarna i fastighetsbranschen.
Vill du bli en av oss? Ansök redan idag - det är enkelt
Tycker du jobbet låter intressant, varmt välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att ladda upp din CV och personligt brev i Rikshems rekryteringsverktyg på
www.rikshem.se/jobbahososs. Sista ansökningsdatum är den 14 januari 2018. Urval och intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2017-12-20ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRikshem AB
AdressRikshem AB
Vasagatan 52
11120 Stockholm
KontorsadressVasagatan 52
Jobbnummer 3866707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.