Uppdragskoordinator till konsultföretag!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker efter dig som vill arbeta som uppdragskoordinator hos vår kund! Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2014-10-03

Arbetsuppgifter
Som uppdragskoordinator kommer du dagligen att vara i kontakt med uppdragsledare och administrera ett stort antal projekt. Du kommer bland annat hjälpa till med att registrera nya uppdrag, ta fram underlag, tidplanera projekt och även vara behjälplig vid övrig administration i uppdragen.

Under en inledande period kommer du att arbeta parallelt med en mer erfaren kollega för att sedan själv få ansvara för att utveckla och forma tjänsten som uppdragskoordinator. Tjänsten kräver att du som person är självgående, har lätt att se vad som behöver göras och trivs med att ha självständigt ansvar för dina arbetsuppgifter.

Om företaget
Vårt kundföretag är Nordens ledande konsultföretag inom vatten och miljö. De bedriver även verksamhet internationellt. Deras uppdrag omfattar utredning, analys och projektering inom t.ex. vatten, avlopp, avfall, förorenad mark samt miljöledning.

Profil
Skallkrav:
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Gymnasieutbildning inom ekonomi
Goda kunskaper inom Office och då främst Excel

Meriterande:
Tidigare erfarenhet av projektadministration

Dina personliga egenskaper
För att passa in i rollen som uppdragskoordinator ser vi att du har god samarbetsförmåga, är kommunikativ och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du är också driven, självgående, initiativrik och bra på att prioritera i dina arbetsuppgifter.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Arbetstider och omfattning
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-03
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4516
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Johanna Landin 0735 16 89 74

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm

Kontorsadress
Warfvingesväg 29, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2018272

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: