Undersköterskor sökes till Norrevång!
Tomelilla kommun, Vård och Omsorg / Undersköterskejobb / Tomelilla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla undersköterskejobb i Tomelilla,
Ystad,
Sjöbo,
Simrishamn,
Skurup eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tomelilla kommun, Vård och Omsorg i Tomelilla På Österlen skapar vi förutsättningar för hög livskvalitet där Tomelilla kommun är en plats för inspiration och utveckling. Kommunen har cirka 800 medarbetare och vi erbjuder dig goda utvecklingsmöjligheter, delaktighet genom tillit och möjlighet till balans mellan jobb och fritid.
Vi är just nu på en utvecklingsresa med fokus på att effektivisera och förbättra vår service. Vår ambition är att vara ledande i att ta till vara på de möjligheter som digitaliseringen ger. Kort sagt- vi ska göra det enkelt för alla som bor i, verkar i eller besöker Tomelilla kommun.
Publiceringsdatum2022-11-15ArbetsuppgifterNorrevång ligger i den lilla, gröna och trivsamma byn Skåne-Tranås och är ett demensboende med tre enheter.
Som undersköterska hos oss är du en del av människors vardag och arbetar med att stödja dem så att de kan leva ett så självständigt liv som möjligt. Ditt arbete kännetecknas av stor variation, i ditt arbete ingår bland annat att ge praktiskt stöd med personlig omvårdnad. Du ger läkemedel på delegering av SSK. Arbetet innebär även att ge kunderna guldkant på tillvaron.
Vi erbjuder dig:
Ett självständigt, ansvarsfullt och händelserikt arbete.
En möjlighet att få goda kunskaper och erfarenhet inom olika verksamheter.
Ett tillfälle att få många nya kollegor med god kompetens och erfarenhet.
KvalifikationerVi söker engagerade medarbetare som vill vara med och driva det ständiga förbättringsarbetet för ökad kvalité både på individ- och verksamhetsnivå. För att trivas i rollen hos oss är det viktigt att du har ett genuint intresse för vård och omsorgsarbete. Du har förmågan att se till individens behov av såväl omvårdnad som stöd vilket syftar till självständighet. Som person är du flexibel och har ett gott bemötande i ditt arbete. Arbetet förutsätter att du kan ta initiativ och har en god samarbetsförmåga.
För en anställning krävs att du har utbildning som undersköterska samt erfarenhet av arbete inom demens. En förutsättning för anställning är att du klarar läkemedelsprovet, skriftligt och muntligt samt den praktiska delen för läkemedelsdelegeringen i Tomelilla kommun.
Du behöver behärska det svenska språket på ett sätt som gör att du kan kommunicera med brukare, anhöriga och kollegor i tal och skrift.
För att få arbeta inom vård och omsorg önskar vi ha ett utdrag från polisens belastningsregister.
ÖVRIGT
Tomelilla kommun har rökfri arbetstid.
Medarbetare sökes under förutsättning att tjänsten inte måste tas i anspråk av redan anställd personal eller personer med företrädesrätt.
Tomelilla kommun samarbetar med nätverket Tandemrekrytering Österlen. Mer information finns på
www.tomelilla.seFör att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Vid problem med ansökan var god kontakta Vismas support (0771-693 693).
Inför rekryteringsarbetet har Tomelilla kommun, tagit ställning till önskvärda rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Arbetstid är förlagd på dagtid, kväll och helg. Tillsvidareanställning, tillträde: Enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTomelilla kommun, Vård och Omsorg
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "A1176171".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Tomelilla kommun (org.nr 212000-0886),
https://www.tomelilla.se/vard-och-omsorg Arbetsplats Tomelilla kommun, Vård och Omsorg
Kontakt Enhetschef
Maria Ingvarsson
Maria.Ingvarsson@tomelilla.se 0417-180 44 Jobbnummer 7173434
Observera att sista ansökningsdag har passerat.