Undersköterskor Hemtjänst
Smedjebackens kommun, Omsorgsförvaltningen / Apotekarjobb / Smedjebacken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla apotekarjobb i Smedjebacken,
Ludvika,
Fagersta,
Norberg,
Säter eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Smedjebackens kommun, Omsorgsförvaltningen i Smedjebacken Smedjebacken är en liten trevlig kommun i södra Dalarna, med ett strategiskt bra läge mitt emellan Västerås och Borlänge. Smedjebacken har en bra kombination av trivsamt småstadsliv och storslagen natur där vi är ändstation för Strömsholms kanal. Sedan länge arbetar vi med en ekologisk inriktning på bred front i vårt samhällsbyggande.
Publiceringsdatum2016-01-11ArbetsuppgifterFör tjänsten vanligt förekommande arbete i Hemtjänst, samarbete med olika yrkesprofessioner samt på delegation utföra hälso- och sjukvårdsuppgifter. Arbetet kräver personligt ansvarstagande, flexibilitet samt ett gott bemötande. Som kontaktperson ingår regelbunden kontakt med anhöriga.
KvalifikationerÖnskvärt att du har omvårdnadsprogrammet,
undersköterske- eller likvärdig utbildning. Datavana önskvärt. Körkort krävs.
ÖVRIGT
Vi ser helst att ni söker jobbet via extern länk på Offentliga jobb eller Platsbanken.
Vi tar även emot ansökningar via E-postadress:
jobb@smedjebacken.seMärk din ansökan med ref nr 16/01
Vi undanber oss vänligt men bestämt all kontakt med annonsörer och bemanningsföretag i rekryteringen.
Varaktighet, arbetstid
Heltid / deltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-29
Ange följande referens när du ansöker: 16/01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIngalis Östgren Eriksson, Samordnare Hemtjänst 0240-66 00 33
Facklig kontaktKommunals exp. 0240-66 03 90
FöretagSmedjebackens kommun, Omsorgsförvaltningen
AdressSmedjebackens kommun, Omsorgsförvaltningen
Smedjebackens kommun
77781 SMEDJEBACKEN
KontorsadressVasagatan 17 SMEDJEBACKEN
Jobbnummer 2608902
Observera att sista ansökningsdag har passerat.